Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Etykiety dla ekologii

Firmy i marki starają się coraz skuteczniej angażować w równe działania związane ze zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska. Żubr to dobrze znana marka piwa. Niedawno wystartowała z wyjątkową kampanią, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Postanowiono wykorzystać fakt, że piwo nosi nazwę po jednym z zagrożonych gatunków, którego populację udało się w Polsce odbudować. Postanowiono uzmysłowić skalę zagrożenia łączącą się z innymi gatunkami. W związku z tym żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF. Marka, która promuje swoje nowe etykiety kampanią billboardową przedstawiającą Żubra w towarzystwie innych zagrożonych gatunków, przekaże fundacji WWF Polska milion złotych na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra – Puszczę Białowieską, i wszystkie też staną się bohaterami reklamy, która będzie towarzyszyć tej kampanii. Marka, choć od pewnego czasu jest sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego, po raz pierwszy włącza się w działania na rzecz ochrony przyrody na tak dużą skalę. Celem kampanii przeprowadzanej przez markęjest uświadomienie miłośnikom piwa, jak niezwykłe zwierzęta zamieszkują nasze lasy i jak bardzo potrzebują naszej ochrony. Dlatego Żubr razem z Fundacją WWF Polska podejmują wspólnie działania na rzecz ochrony gatunków i ich siedlisk – najcenniejszych przyrodniczo lasów w Polsce.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama