Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Decathlon i Ikea ćwiczą razem

© VMLY&R

W obliczu ograniczeń i kolejnego lockdownu, Decathlon i Ikea zachęcają wspólnie do aktywności fizycznej w czterech ścianach poprzez wzajemną wymianę haseł reklamowych. Wszystko zaczęło się od billboardów na warszawskim Targówku, w pobliżu sąsiadujących ze sobą sklepów. To właśnie na nich obie marki rozpoczęły bezpośredni dialog, motywując klientów oraz siebie nawzajem do podjęcia sportowej aktywności oraz do odpowiedniego zadbania o przechowywanie sprzętów do tego potrzebnych. Marki kontynuują także dialog w social media z hasztagiem #sportnasalony. „Zaczepny” post ze strony jednego z brandów i „cięta riposta” drugiego w komentarzu, i vice versa. Wszystko w duchu sportowego fair play, z wykorzystaniem kontekstu oraz produktów dostępnych w ofercie obydwu sklepów. 

Decathlon zaczepił Ikeę, umieszczając na swoim billboardzie napis „Hej, Ikea! Wyciągamy hantle z szafy!”, a Ikea zaprosiła Decathlon na wspólny trening.

Na czas trwania kampanii marki zamieniają się swoimi claimami. Teraz to Decathlon wita w lepszym domu, a IKEA sprawdza się w sporcie. W ten sposób marki jeszcze mocniej podkreślają cel swojej współpracy - pokazanie, że w odpowiednio urządzonym domu można wygodnie uprawiać sport. Wspólną kampanię obu marek prowadzą agencje Przestrzeń oraz agencja VMLY&R. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Wavemaker oraz MullenLowe Warsaw.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama