Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Dane kontaktowe

Izabela E. Kwiatkowska

Prezes Wydawnictwa

izabella@printernet.pl

 

Marta Smolińska

Redaktor Naczelna

editorinchief@printernet.pl

 

Marketing

Joanna Zjawin

joanna@printernet.pl

 

Ewa Urbanowicz

Prenumerata i koordynacja eventów

prenumerata@printernet.pl

 

European Media Group Sp. Z o.o.

Ul. Fredry 1/18

61-701 Poznań

T: +48 61 855 19 90

F: +48 61 855 19 90 wew. 126

 

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama