Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Digital signage na poziomie

Firma Sharp wprowadziła na rynek nowe serie monitorów smart signage. PN-HB oraz PN-HM, bo o nich mowa, pozwalają wyświetlać przyciągające uwagę, atrakcyjne treści wizualne w biurach, sklepach i centrach handlowych, miejscach użyteczności publicznej. Te nowe, wielkoformatowe wyposażone są w system operacyjny Android, zintegrowany z procesorem System on Chip, co daje firmom pełną swobodę w zarządzaniu ich przekazem. Modele PN-HB 651/751/851 i PN-HM 651/751/851 dostępne są w trzech rozmiarach: sześćdziesięciu pięciu, siedemdziesięciu pięciu i osiemdziesięciu pięciu cali. Można je spersonalizować, by spełniały wymagania wobec wielu różnych zastosowań. Wszystkie wyświetlają obrazy w rozdzielczości UHD wynoszącej 3480x2160, a dzięki ich wysokiej jasności między 350 a 500 cd/m² ekrany są dobrze widoczne nawet w przestrzeniach o intensywnym oświetleniu. Ich współczynnik kontrastu to 5000:1 - jest jednakowy we wszystkich modelach, poprawia odtwarzanie barw i zwiększa głębię czerni. Ponadto dla większej swobody instalacyjnej monitory PN-HB i PN-HM można montować w orientacji poziomej, pionowej, pod kątem oraz ekranem w dół i do góry. Nowe monitory z serii PN-HB są przystosowane do pracy w trybie 16/7, dzięki czemu świetnie sprawdzają się w miejscach, które mogą pozwolić sobie na przerwy. Za to modele PN-HM mogą pracować w trybie 24/7. Zapewniają one kilka opcji łączności, dzięki czemu są zgodne z prawie każdym oprogramowaniem przeznacoznym dla digital signage. Najnowsza wersja systemu Android  jest zintegrowana z modułem System on Chip i sprawia, że urządzenia mogą obsługiwać kilka transmisji materiałów wideo bogatych w detale.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama