Nowy towarzysz podróży

© Ford

Firma Ford opatentowała nowy system wyświetlania przydrożnych billboardów na ekranie znajdującym się wewnątrz auta. Do tego celu producent panuje wykorzystać kamery, obecnie używane w wielu pojazdach m.in. w celu ułatwiania autonomicznej jazdy i manewru parkowania, które na bieżąco będą rejestrować nośniki reklamy zewnętrznej. Poprzez system informacyjno-rozrywkowy znajdujący się w samochodzie, reklamy będą przenoszone na wyświetlacz w desce rozdzielczej. System ma także udostępniać linki internetowe do produktów oferowanych na billboardach i numerów, które ułatwią użytkownikom pozyskanie dodatkowych informacji na temat oferty pojawiającej się na ekranie. Co więcej, producent mógłby współpracować z agencjami reklamowymi i sieciami reklamy OOH, aby reklamy dostarczane były z wyprzedzeniem, zanim dana reklama znajdzie się w zasięgu wzroku. Pojawia się jedynie pytanie, jak wyskakujące reklamy wpłyną na bezpieczeństwo jazdy i skupienie kierowców na drodze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama