Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowy towarzysz podróży

© Ford

Firma Ford opatentowała nowy system wyświetlania przydrożnych billboardów na ekranie znajdującym się wewnątrz auta. Do tego celu producent panuje wykorzystać kamery, obecnie używane w wielu pojazdach m.in. w celu ułatwiania autonomicznej jazdy i manewru parkowania, które na bieżąco będą rejestrować nośniki reklamy zewnętrznej. Poprzez system informacyjno-rozrywkowy znajdujący się w samochodzie, reklamy będą przenoszone na wyświetlacz w desce rozdzielczej. System ma także udostępniać linki internetowe do produktów oferowanych na billboardach i numerów, które ułatwią użytkownikom pozyskanie dodatkowych informacji na temat oferty pojawiającej się na ekranie. Co więcej, producent mógłby współpracować z agencjami reklamowymi i sieciami reklamy OOH, aby reklamy dostarczane były z wyprzedzeniem, zanim dana reklama znajdzie się w zasięgu wzroku. Pojawia się jedynie pytanie, jak wyskakujące reklamy wpłyną na bezpieczeństwo jazdy i skupienie kierowców na drodze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama