Nowa kampania PepsiCo

© K2

Wystartowała nowa kampania PepsiCo, przygotowana przez agencję K2. Kampania obejmuje swoim zasięgiem 35 rynków Europy Wschodniej i skierowana jest przede wszystkim do generacji Z, czyli tzw. pokolenia internetowego ludzi urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 roku. Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii reklamowej dla marki Pepsi objęło stworzenie uniwersalnej koncepcji kreatywnej, przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywację digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.

„Choć można by pomyśleć, że to dopiero pandemiczny lockdown przekonał młodych ludzi, aby otoczyli swoje domy nowym sentymentem, w istocie dom jako „bezpieczna przystań” był już głęboko „w trendzie”. Zamiast klasycznie uciekać z domu do kumpli, pokolenie końca alfabetu na najlepszych przyjaciół wybrało swoich rodziców. I tu wchodzi Pepsi cała na niebiesko, wzywając młodych ludzi, żeby wykorzystali domowe zacisze do uwalniania spontaniczności, robienia nowych rzeczy i pozwalania sobie na błędy” - mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty