Wygodniej i wydajniej

© Roland DG

Firma Roland DG zaprezentowała trzecią generację ploterów drukująco-tnących z serii TrueVIS, w tym model VG3-640/540 i SG3-540/300. Maszyny przeznaczone są do wielu zastosowań, od oznakowań i banerów, po grafikę pojazdową, naklejki i etykiety. Zostały zaprojektowane z myślą o wygodniejszej obsłudze. Nowe funkcje obejmują nowy, przyjazny dla użytkownika interfejs z 7-calowym ekranem dotykowym LCD, automatyczne podawanie nośnika i regulacje odstępu w celu zmniejszenia liczby zadań użytkownika, a także łatwiejszą konfigurację nośnika dzięki uchwytom nośnika obsługiwanym za jednym dotknięciem przycisku. Dzięki funkcji automatycznej konfiguracji wszystkie urządzenia TrueVIS 3 są standardowo wyposażone w nawijarkę wydruków. Co więcej, oznaczony kolorami pulpit nawigacyjny w połączeniu z aplikacją Roland DG Connect zapewnia natychmiastowe informacje na temat ogólnych statystyk i efektywne zarządzanie oraz śledzenie kosztów. Urządzenia oferują również funkcję dopasowywania i zmiany kolorów obsługiwaną przez najnowszą wersję VersaWorks, która umożliwia użytkownikom wybór jakości druku, ustawienia korekcji kolorów i łączenie próbek wyjściowych z różnymi ustawieniami wyjściowymi w celu ustalenia ostatecznej kombinacji ustawień. Model VG3-640/540 obsługuje nowy, ośmiokolorowy zestaw atramentów, co według producenta zapewnia wyjątkowe dopasowanie kolorów i wyrazistość wizualną. Ponadto maszyna oferuje żywe i bogate kolory, płynne przejście tonalne, neutralne odcienie szarości i naturalne odcienie skóry. Model SG3-540/300 jest dostępny z atramentami w kolorach CMYK.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama