Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej

Na pojazdach, tablicach, budynkach, szyldach, podłogach – grafika znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie chce się zareklamować produkt lub usługę. Do jej produkcji często wykorzystuje się odpowiednią folię reklamową, która objęta jest gwarancją. Nie oznacza to jednak, że w przypadku złego wydruku koszty zostaną klientowi zwrócone.

 

Gwarancja związana z wykorzystaniem folii reklamowych na polskim rynku dotyczy w większości przypadków wyłącznie samego produktu. W praktyce oznacza to, że firma przygotowująca reklamę outdoorową dla klienta decyduje się na korzystanie z określonej folii graficznej. Klient może założyć, że grafika zostanie przygotowana na odpowiednim materiale. Nie ma natomiast gwarancji, czy nadruk zostanie wykonany na odpowiednich drukarkach, z wykorzystaniem odpowiedniego tuszu. W przypadku komplikacji na którymś z etapów produkcji gwarancja może nie obowiązywać na inne elementy niż folie. Dodatkowo, nie ma pewności czy proces aplikacji folii na nośnik przebiegnie właściwie.

 

Sprawdzone rozwiązanie

Zupełnie inaczej działa 3M MCS – to pierwsza tego typu gwarancja na rynku reklamowym z powodzeniem funkcjonująca od wielu lat w Europie. „3M MCS Warranty to najszersza na rynku reklamowym gwarancja, potwierdzająca optymalne zachowanie grafiki w pełnym okresie. To unikatowa na polskim rynku możliwość zabezpieczenia grafiki reklamowej na każdym etapie jej produkcji” – mówi Arkadiusz Słota z działu Commercial Solutions Division 3M. Certyfikat 3M MCS jest udzielany firmie, która używa wyłącznie oryginalnych materiałów 3M, właściwych tuszy oraz drukuje na odpowiednich drukarkach, jak np. HP Latex, Vutek, Durst, etc. Folia, drukarka i tusz powinny być ze sobą kompatybilne i optymalnie dopasowane, zapewniając w ten sposób wymaganą trwałość, adhezję i aplikację.

W Polsce gwarancję 3M MCS zapewniają cztery firmy: AR Contact, ABAT, Globart, G&G Studio. „Certyfikat 3M MCS daje naszym klientom pełną gwarancję, że grafika zostanie prawidłowo przygotowana, wydrukowana i zabezpieczona” – podkreśla Piotr Kaczyński, przedstawiciel firmy AR Contact z Elbląga.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama