Dług wobec pszczół

© Beesafe

W Warszawie pojawił się nowy mural. Znajdujący się na nim licznik co sekundę aktualizuje, ile pieniędzy jesteśmy w tym roku winni pszczołom za ich ciężką pracę. Dzieło to jest elementem szerszej kampanii firmy ubezpieczeniowej Beesafe, która w ten nietypowy sposób rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Świat bez pszczół to szkoda całkowita”. Do stworzenia muralu wykorzystano farbę fotokatalityczną o właściwościach antysmogowych. Dzięki temu zanieczyszczenia i toksyny, w tym np. składniki spalin samochodowych, które stykają się z pomalowaną nią powierzchnią, są przez nią wychwytywane i rozkładane na produkty neutralne dla środowiska. W ramach kampanii Beesafe wraz z organizacjami działającymi na rzecz pszczół i bioróżnorodności, w tym Klubem Gaja, Bractwem Bartnym i fundacjami Łąka oraz Kochajmy Pszczoły, będzie m.in. organizować zajęcia edukacyjne dla przedszkolaków oraz warsztaty z tworzenia „moteli” dla tych owadów i łąk, które zapewnią im pożywienie, wspierać powstawanie muzeum bartnictwa, a także tworzyć filmiki z ekspertami, którzy obalą mity dot. pszczół.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty