Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Marketing zgodny z etyką

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wprowadził na polski rynek nową usługę Copy Advice. Narzędzie pozwoli wszystkim twórcom reklam, reklamodawcom, agencjom reklamowym i właścicielom mediów oraz dostawcom usług medialnych sprawdzić zgodność przekazu reklamowego z Kodeksem Etyki Reklamy jeszcze na etapie projektowania, przed ich emisją.

„Szczególnie w sytuacjach, kiedy przekaz reklamowy dotyka kwestii wrażliwych, kontrowersyjnych lub może w niezawiniony sposób prowadzić do narażenia na negatywne reakcje czy problemy reputacyjne reklamowaną markę czy firmę, Copy Advice jest rekomendowaną usługą dostępną dla członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, jak i dla wszystkich uczestników rynku reklamowego w Polsce” - mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Celem Copy Advice jest wsparcie reklamodawców, promujących i nadawców w identyfikowaniu potencjalnych problemów etycznych, zanim zainwestują czas i zasoby na realizację pomysłów reklamowych. Rada Reklamy oferuje także wsparcie w znalezieniu rozwiązań, które pozwolą zmniejszać ryzyko zaskarżenia reklamy przez konsumentów lub firmy. W tym celu powstała komisja Copy Advice, w której skład wchodzą profesjonaliści branży reklamowej i którzy będą gwarantem rzetelnej analizy i oceny projektów reklam.

Rada Reklamy jako pierwsza organizacja w Polsce opracowała i wprowadziła na rynek usługę Copy Advice korzystając z profesjonalnych wzorców europejskich, w tym doradztwa The European Advertising Standards Alliance EASA, którego jest aktywnym członkiem.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama