Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Ricoh na RemaDays 2020

Podczas tegorocznej edycji RemaDays Ricoh zaprezentuje swój flagowy system produkcyjny Pro C7200x oraz najnowszy ploter lateksowy Pro L5160. Na stoisku firmy (hala F, stoisko M25) będzie można zobaczyć m.in. niestandardowe aplikacje wykorzystujące tonery specjalne: neon żółty, neon różowy, przezroczysty i biały oraz widoczny tylko pod światłem UBV. Wydruki będą prezentowane m.in. na papierach dostarczonych przez Antalis Poland. Prezentowane urządzenia z serii Pro C7200 mogą być stosowane do drukowania na szerokiej gamie mediów, w tym na papierach powlekanych, teksturowanych, samokopiujących o gramaturze od 52 do 360 g/m². Obsługują również druk dwustronny na nośnikach o długości do 700 mm i druk jednostronny na nośnikach o długości do 1260 mm. Ich główne cechy to piąta stacja na toner specjalny - neon żółty, neon różowy, niewidzialny czerwony, przezroczysty, biały. Możliwy jest także druk dwustronny 330 x 700 oraz automatyczna registracja i kalibracja kolorystyczna, jak i druk biały tonerem w jednym przejściu. Ricoh Pro L5160 z kolei wyróżnia się niezwykle wysoką prędkością drukowania, niską temperaturą utrwalania oraz możliwością obsługi szerokiej gamy mediów. Urządzenia z tej serii pracują z wykorzystaniem ekologicznych i trwałych atramentów lateksowych, które są odpowiednie do zastosowań w urządzeniach zewnętrznych, jak i zewnętrznych. Odporność na działanie światła i wody sprawia, że ​​wydruki nie blakną i zachowują swoją trwałość w zakresie porównywalnych wydruków wyprodukowanych na urządzeniach eko-solwentowych. Główne cechy serii to niska temperatura utrwalania, głowice Ricoh Gen5 oraz automatyczny system kalibracji i obsługi.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama