Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania dla marki Wyjątkowy Prezent. Samodzielne zarządzanie kampanią OOH w AMS

Opis osoby

Realizowana przez SalesTube dla marki Wyjątkowy Prezent kampania na nośnikach digitalowych AMS rozliczana była w dostępnym od niedawna w ofercie AMS systemie CPM DOOH. Unikalną korzyścią była niezależna, ultraelastyczna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii. Dzięki dostępowi do autorskiego narzędzia zarządzanie kampanią w czasie rzeczywistym, zmiana parametrów i kanałów reklamowych była możliwa i intuicyjna.

 

Kampanię marki Wyjątkowy Prezent można było zobaczyć m.in. w warszawskich galeriach Blue City i Sadyba Best Mall oraz w przestrzeni miejskiej na Cityscreenach i Digital Citylightach. Elastyczna emisja i możliwość “switchowania” między kanałami zapewniła 100% wykorzystania cyfrowego outdooru. Klient w kampanii wykorzystał system digitalowych nośników AMS, stawiając na elastyczne planowanie, zmianę kanałów w trakcie trwania kampanii i rozliczenie analogicznie jak w mediach online - wyłącznie za realne wyświetlenia. Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju digtal w AMS podsumował kampanię:  „Kampania została zrealizowana w modelu programatycznym automated guaranteed przy użyciu autorskiego narzędzia stworzonego przez AMS. Łączy ono w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP. Cały proces jest zautomatyzowany i bazuje na liczbie wyświetleń – dokładnie tak samo, jak to dzieje się w reklamie internetowej. Dodatkowo Klient pilotażowo skorzystał z możliwości rozliczeń CPM DOOH na nośnikach Digital Citylight”.

Agencja Labcon (Group One) odpowiadała za strategię, koncept kreatywny i realizację wszystkich formatów do kampanii, która prowadzona była równocześnie na pięciu europejskich rynkach.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama