Maszty w górę

Data publikacji: wrzesień 2014

Flagi reklamowe sprawdzają się wszędzie tam, gdzie trzeba wyraźnie wyeksponować przekaz reklamowy. Dzięki dobrze widocznej fladze firma wyróżnia się z tłumu, a klient z łatwością trafia do celu. O przyszłość tej formy reklamy nie powinniśmy się martwić, o czym przekonywał w rozmowie z nami Mateusz Bartkowiak z firmy Reakcja Flagi Reklamowe (www.flagireklamowe.pl).

 

Rozmawiał: Jacek Golicz

 

 

VISUAL COMMUNICATION: Flagi na maszty stacjonarne są znane już od dawna. Jak można w ciekawy sposób wykorzystać tę formę reklamy z korzyścią dla marki?

 

Mateusz Bartkowiak: Wiele firm, które wynajmują powierzchnie komercyjne, może korzystać z postawionych wcześniej masztów flagowych; nie ma korzystniejszej finansowo oraz bardziej osiągalnej reklamy zewnętrznej. Przez wiele lat flagi były produkowane tylko metodą sitodrukową, co mocno ograniczało wykonywanie ciekawych nadruków. Przy aktualnie stosowanej technologii druku na poliestrze możliwe jest wydrukowanie pełnej gamy kolorów czy zdjęć w najwyższej rozdzielczości. Korzyści płynące z zastosowania standardowych flag na masztach stacjonarnych to między innymi ich duża widoczność, możliwość łatwej wymiany grafik i przekazu reklamowego oraz niski koszt produkcji.

 

VC: Furorę na rynku robią obecnie flagi przenośne. Jakie są ich najważniejsze zalety i zastosowania?

 

MB: Flagi przenośne to aktualnie najlepszy i najbardziej uniwersalny nośnik reklamy. Jeden zestaw flagowy może być eksponowany w różnych miejscach dzięki wymiennym podstawom. Dzięki tej możliwości flagi stopniowo wypierają klasyczne roll-upy czy standy, których nie można stabilnie eksponować na otwartych przestrzeniach. Firma Reakcja Flagi Reklamowe udostępnia pełną gamę akcesoriów do flag przenośnych. Wysokość zestawów rozpoczyna się od 2,3 m, a kończy na prawie 5 m. Dzięki segmentowej konstrukcji całość można łatwo i szybko złożyć i schować do ergonomicznej torby. Flagi przenośne naszej produkcji najczęściej wykorzystywane są na targach, wystawach i imprezach sportowych, ale także jako standardowa reklama zewnętrzna.

 

VC: Jakie możliwości w zakresie produkcji flag Państwo oferują?

 

MB: Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam wyselekcjonować najlepsze maszty, akcesoria flagowe oraz technologie druku. Wycofaliśmy z asortymentu wszystkie maszty aluminiowe i zastąpiliśmy je masztami z włókna szklanego, które wielokrotnie przewyższają je wytrzymałością i odpornością na warunki atmosferyczne. Zakres dostępnych podstaw do masztów przenośnych również ograniczyliśmy do tych, które się najlepiej sprawdzały w „warunkach bojowych”. Druk flag wykonujemy tylko na certyfikowanych dzianinach poliestrowych, w technologii termosublimacyjnej (90 proc. produkcji) lub DTG (bezpośredni nadruk). Wszystkie produkty obszywane są na profesjonalnych maszynach szwalniczych, co podnosi ich wytrzymałość. Naszym klientom oferujemy możliwość zakupienia każdej liczby flag – już od jednej sztuki.

 

VC: Jak mogą Państwo pomóc klientom w wyborze odpowiednich rozwiązań?

 

MB: Nasze doświadczenie pozwala nam dokładnie odczytać potrzeby naszych klientów i zaproponować im odpowiednie rozwiązania. Przy sprzedaży flag przenośnych podpowiadamy, jakie podstawy należy dobrać do ekspozycji wewnętrznej, a jakie do zewnętrznej oraz jaka wysokość flagi jest odpowiednia. Jeżeli klienci mają maszty, ale nie wiedzą, co jest potrzebne do zamontowania flag, polecamy podesłanie zdjęcia, na którego podstawie określamy rodzaj masztu oraz proponujemy potrzebne akcesoria montażowe i odpowiednią oprawę flagi. Wszystkie standardowe akcesoria mamy zawsze dostępne od ręki. Oferujemy także przygotowanie projektów graficznych lub udostępniamy szablony do nanoszenia projektów we własnym zakresie.

 

VC: Dziękuję bardzo za rozmowę. 

 

Więcej informacji o flagach reklamowych można znaleźć na stronie: www.flagireklamowe.info.pl

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama