Promocja CitizenM. Citizens of Sleep

Jeden z hoteli sieci CitizenM zamienił okna swoje budynku w artystyczną wystawę, przedstawiającą portrety śpiących ludzi. Kampania obejmująca łącznie 98 okien powstała dzięki współpracy agencji KesselsKramer z fotografką Amber Pinkerton. „Citizens of Sleep” opowiada siedem historii różnych ludzi z sąsiedztwa, którzy zostali sfotografowani podczas snu w najróżniejszych pozach. Jak zdradzili twórcy akcji, modele nie spali naprawdę, a jedynie udawali. Do stworzenia kampanii użyto folii winylowej, która blokuje 25 procent światła dostającego się do pokoi hotelowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama