Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Relaks w Warszawie

Coraz więcej firma decyduje się na wykorzystanie nietypowej promocji w miejscach bardzo sprzyjających reklamie. Lotniska mogą być bardzo stresującym środowiskiem z różnych powodów. Po pierwsze, pasażerowie mogą się spieszyć, aby dostać się na lot przesiadkowy, lub być może będą musieli poradzić sobie z opóźnieniami lub lotami, które wielokrotnie zmieniają bramki. Drugą kwestią jest fakt, że wielu pasażerów musi również spędzać długie godziny, czekając na niewygodnych krzesłach. Aby pomóc w rozładowaniu stresu związanego z ruchem na lotnisku, Towarowa Towers, dostawca luksusowych apartamentów z siedzibą w Polsce, nawiązał współpracę z reklamodawcą zewnętrznym JCDecaux, aby wdrożyć strefę relaksacyjną AR na warszawskim lotnisku Chopina. Strefa składała się z prostokątnego boksu z logo Towarowej na zewnątrz. Wewnątrz znajdowały się jednak różnego rodzaju hologramy i interaktywne wirtualne obiekty. Klienci przechodzili przez zawartość AR, aby wejść do strefy, która stworzyła iluzję zasłony dymnej z wizerunkami różnorodnych marek. Po wejściu do środka mogą zrelaksować się na jednej z pomarańczowych poduszek lub bawić się interaktywnymi treściami. Treści zaprezentowane w boksie zawierały obrazy budynków Towarowej, które klienci mogli się przestawiać lub bawić się nimi, aby lepiej zrozumieć możliwości mieszkań, które oferuje Towarowa. Głównym celem wdrożenia, zgodnie z wideo  JCDecaux, była pomoc klientom, którzy pragną się zrelaksować się i zaoferowanie im informacji na temat inwestycji w nieruchomości. To nie pierwszy raz, kiedy JCDecaux wdrożyło kampanie AR. Firma wykorzystała już niemal wszystko, od wirtualnych ataków rekinów po wirtualne spadające płatki róż, aby zwrócić uwagę użytkowników. Współpracowała również z metrem w Hongkongu, aby uczcić różnorodność artystyczną miasta dzięki dziełom sztuki AR.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama