Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Wspólne badania

Clear Channel Poland rozpoczyna współpracę z Instytutem Badań Outdooru na zasadach komercyjnych. Oznacza to, że oferta reklamowa CCP będzie dostępna poprzez platformę IDS udostępnioną poprzez IBO, co gwarantować ma autoryzację i aktualizację danych firmy w oparciu Outdoor Track, badanie widowni outdooru, pozwalające na opisanie oferty wskaźnikami mediowymi - GRP, zasięgu i częstotliwości. Clear Channel Poland, tworząc ofertę handlową na 2020 rok będzie zatem bazować na wskaźnikach oglądalności powierzchni reklamowych wynikających z badania Outdoor Track. Został on zrealizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych: natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu; dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS. Baza danych uwzględnia wszystkie cech nośników, takie jak ich położenie, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter. W badaniu uwzględniono dziesięć największych aglomeracji w Polsce: warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama