Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

#PomacajSię

© Jetline

Na outdoorowych nośnikach w miastach w całej Polsce pojawiły się kolejne części kampanii Fundacji Kochasz Dopilnuj „Profilaktyka ratuje życie”. Akcja promuje i zachęca kobiety i mężczyzn do regularnego samobadania i profilaktyki nowotworowej hasłami #BadajJajka oraz #PomacajSię wraz z cyklem czarno-białych fotografii. Kampanie stworzone zostały przez fotografki z MOOi Studio. Głównym celem akcji jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn i kobiet w zakresie chorób nowotworowych, których wczesne wykrycie daje szansę na całkowite wyleczenie.

Zdjęcia bohaterek kampanii #PomacajSię można było obejrzeć na żywo podczas wystawy w Metro Wilanowska. Do udziału w projekcie autorki akcji zaprosiły kobiety, które przeszły raka piersi. Ich portrety są dowodem na to, że mimo choroby, a w wielu przypadkach również mastektomii, można czuć się pięknie. Fotografie dokumentują radość z życia, ale przede wszystkim są wezwaniem do dbania o siebie i pamiętania o regularnym badaniu się. Z kolei projekt #BadajJajka wsparło wiele znanych mężczyzn ze świata nauki, kultury i sportu. Akcję wsparła również agencja reklamy zewnętrznej - firma Jetline.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama