Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Oko na reklamę

Data publikacji: maj 2014

W połowie maja w Poznaniu odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej – Reklama360. Wydarzenie, organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mediarun i Omni3D, przyciągnęło wystawców z branży reklamy i poligrafii oraz gości zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami w tym sektorze. Czasopisma PRINT & PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION znalazły się w gronie patronów medialnych tego branżowego spotkania. Kolejna edycja targów Reklama 360 ma się odbyć w dniach 21-24 kwietnia 2015 roku. 


Firma Adsystem została jednym z laureatów nagrody Acanthus Aureus – wyróżnienia przyznawanego przez MTP firmom, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe.

Firma Atrium Centrum Ploterowe prezentowała w Poznaniu najciekawsze rozwiązania ze swojego portfolio.

Na stoisku wydawnictwa EUROPEAN MEDIA GROUP można było zobaczyć w działaniu i osobiście przetestować niezwykły stół multimedialny Tablo firmy Raster Vision.

Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjna Fotolia Polska, osobiście zachęcała gości targów Reklama360 do zapoznania się z ofertą kreatywnych zdjęć.

W strefie pod nazwą Kreatywna Arena odbywały się prezentacje i pokazy prowadzone przez praktyków w dziedzinie marketingu, reklamy i nowoczesnych technologii.

Miejskie Zakłady Autobusowe postanowiły pokazać potencjał reklamy tranzytowej na pojazdach komunikacji miejskiej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama