Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Coca-cola wspiera gastronomię

Po złagodzeniu rządowych restrykcji gospodarka cały czas stara się wrócić na dawne tory. Ucierpiała przede wszystkim branża gastronomiczna, która z powodu ograniczeń odniosła potężne straty. Dlatego też producent kultowego napoju, marka Coca-Cola, postanowiła wesprzeć najbardziej potrzebujące restauracje, organizując akcję „Coca-Cola od nas”. W ramach tej kampanii, 1000000 darmowych napojów trafi do gości niemal 2000 lokali gastronomicznych. W ten sposób producent chce zachęcić do odwiedzania ulubionych lokali i korzystania z usług lokalnych restauracji.

- Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.

Na stronie internetowej Coca-Coli można otrzymać kupon na darmowy napój i odebrać go w jednej z restauracji. Tam też znajduje się także lista lokali biorących udział w akcji. Akcja potrwa trzy tygodnie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama