Światowy Dzień Walki z Rakiem

© AMS

Firma AMS włączyła się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem, który został ustanowiony na dzień 4 lutego. Na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane były materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia. Celem fundacji było zakomunikowanie znaczenia profilaktyki i wczesnego wykrywania raka w Polsce, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów. Łącznie w ciągu trzech dni na nośnikach wyemitowanych zostało ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem. Największy zasięg zapewni komunikacja w ponad 270 fitness klubach premium dzięki ekranom Move TV. Na Digital Citylighty na wiatach przestankowych oraz nośniki Digital Indoor w 42 centrach handlowych trafi 6 spójnych kreacji, które odnoszą się do najczęściej występujących nowotworów, jak rak piersi, szyjki macicy, płuc, jelita grubego czy prostaty.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty