Wyznaj miłość na mieście!

© AMS

AMS we współpracy z firmą Samsung i Polkomtel przygotował wyjątkową kampanię dla zakochanych. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach miast - Digital Citylightach i Digital Cityscreenach - będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji Walentynek. Wystarczy wejść na walentynki.ams.com.pl i wypełnić formularz, w którym należy wybrać jeden z czterech szablonów i napisać tekst życzeń - najciekawsze wyznania zostaną opublikowane na nośnikach AMS. Do wyboru jest 50 lokalizacji w 8 miastach: Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu.

„Walentynki to święto miłości oraz dzień emocji i prezentów. Każdy chce zaskoczyć ukochaną osobę w oryginalny sposób. Teraz za sprawą naszego digital OOH wszyscy mogą wyrazić swoje uczucia jak nigdy wcześniej” – mówi Agnieszka Bakiensztos, Digital Marketing Manager w AMS.

Więcej o kampanii można przeczytać na stronie: www.walentynki.ams.com.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal