Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Wyznaj miłość na mieście!

© AMS

AMS we współpracy z firmą Samsung i Polkomtel przygotował wyjątkową kampanię dla zakochanych. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach miast - Digital Citylightach i Digital Cityscreenach - będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji Walentynek. Wystarczy wejść na walentynki.ams.com.pl i wypełnić formularz, w którym należy wybrać jeden z czterech szablonów i napisać tekst życzeń - najciekawsze wyznania zostaną opublikowane na nośnikach AMS. Do wyboru jest 50 lokalizacji w 8 miastach: Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu.

„Walentynki to święto miłości oraz dzień emocji i prezentów. Każdy chce zaskoczyć ukochaną osobę w oryginalny sposób. Teraz za sprawą naszego digital OOH wszyscy mogą wyrazić swoje uczucia jak nigdy wcześniej” – mówi Agnieszka Bakiensztos, Digital Marketing Manager w AMS.

Więcej o kampanii można przeczytać na stronie: www.walentynki.ams.com.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama