Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Rowerem po billboardach

Kiedyś Tour de Pologne było niewątpliwym wydarzeniem na skalę ogólnopolską i zmagania biorących w nim udział zawodników oglądali wszyscy, nie tylko miłośnicy kolarstwa. Dziś, zawody te muszą konkurować z innymi, często popularniejszymi imprezami sportowymi, które nie posiadają jednak aż tak bogatej historii. Aby zachęcić rzesze kibiców do bliższego przyjrzenia się tym zawodom ruszyła kampania outdoorowa promująca siedemdziesiątą szóstą edycję Tour de Pologne. Początek tej największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019. Jedynym dostawcą reklamy zewnętrznej i patronem medialnym wydarzenia jest Cityboard Media. Plakaty i billboardy pojawiły się na nośnikach 1 lipca tego roku, czyli na miesiąc przed zawodami. Kampania jest realizowana we wszystkich największych miastach w Polsce. Do promocji wykorzystano dwieście dwadzieścia pięć nośników cityboard o wielkość sześć na trzy metry i pięćdziesiąt siedem supercityboard o wymiarach wynoszących dwanaście na cztery metry. Warto zaznaczyć, że  Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia. Co ciekawe, po raz drugi w Tour de Pologne Amatorów (impreza towarzysząca) wystartuje Drużyna Kolarska Cityboard Media. Tegoroczny wyścig rozpocznie się 3 sierpnia w Krakowie. Na starcie pojawi się osiemnaście grup zawodowych UCI World Tour oraz cztery drużyny z dzikimi kartami – Reprezentacja Polski, Cofidis, Team Novo Nordisk i Gazprom-RusVelo. Tegoroczny wyścigu rozgrywany jest w stulecie polskiego olimpizmu pod hasłem „Wyścig Pokoleń”. Impreza zakończy się 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej. Miejmy nadzieję, że kampania outdoorowa sprawi, że wyścig zyska na popularności.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama