Wspomnijmy Land Rovera

Land Rover, jeden z czołowych producentów samochodów terenowych, ogłosił informację o zakończeniu produkcji  kultowej serii Defender, powodując szok i niedowierzanie wśród fanów tego modelu, powszechnie uważanego za jeden z najpopularniejszych i najbardziej niezawodnych w historii brytyjskiej marki. Dwie pochodzące z Południowej Afryki agencje reklamowe, Y&R South Africa oraz Cape Town postanowiły złożyć hołd legendarnemu pojazdowi, który przez lata dzielnie radził sobie na trudnych terenach ich ojczyzny. Aby pożegnać Defendera z należnymi mu honorami, zaproponowano jego fanom, by swoimi wspomnieniami podzielili się ze wszystkimi. Zebrane przez agencje historie wraz z filmami i fotografiami, opatrzone hasztagiem #celebratedefender, zostały opublikowane na dedykowanej stronie internetowej oraz w najbardziej popularnych mediach społecznościowych. Najlepsze i najciekawsze z nich pojawiły się na ponad 80 billboardach rozmieszczonych na terenie całego kraju. Twórcy nawet w najśmielszych wyobrażeniach nie spodziewali się gigantycznego odzewu kampanii. Przez niecały rok jej trwania, obejrzało ja ponad 580 milionów osób.

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal