Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Wspomnijmy Land Rovera

Land Rover, jeden z czołowych producentów samochodów terenowych, ogłosił informację o zakończeniu produkcji  kultowej serii Defender, powodując szok i niedowierzanie wśród fanów tego modelu, powszechnie uważanego za jeden z najpopularniejszych i najbardziej niezawodnych w historii brytyjskiej marki. Dwie pochodzące z Południowej Afryki agencje reklamowe, Y&R South Africa oraz Cape Town postanowiły złożyć hołd legendarnemu pojazdowi, który przez lata dzielnie radził sobie na trudnych terenach ich ojczyzny. Aby pożegnać Defendera z należnymi mu honorami, zaproponowano jego fanom, by swoimi wspomnieniami podzielili się ze wszystkimi. Zebrane przez agencje historie wraz z filmami i fotografiami, opatrzone hasztagiem #celebratedefender, zostały opublikowane na dedykowanej stronie internetowej oraz w najbardziej popularnych mediach społecznościowych. Najlepsze i najciekawsze z nich pojawiły się na ponad 80 billboardach rozmieszczonych na terenie całego kraju. Twórcy nawet w najśmielszych wyobrażeniach nie spodziewali się gigantycznego odzewu kampanii. Przez niecały rok jej trwania, obejrzało ja ponad 580 milionów osób.

Komentarz miesiąca

Przedwiosennie!

Piszę ten wstępniak na kilka dni przed Manifami, które odbędą się w wielu miastach Polski w okolicach 8. marca czyli Dnia Kobiet. Na portalach społecznościowych robi się coraz goręcej – pojawiają się zaproszenia do kreowania transparentów wedle własnych pomysłów oraz wymyślania haseł adekwatnie opisujących sytuację kobiet w obecnych czasach.

Reklama