Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Promocja z horroru

© Activision

Co może powstać z połączenia święta Halloween i premiery gry komputerowej z gatunku strzelanek o tematyce wojennej? Przerażająca kampania marketingowa! Z tej właśnie okazji w przestrzeni miejskiej w Londynie przechodniów straszyła ściana rodem z horrorów, na której znalazły się realistycznie wyglądające głowy zombie. To jednak nie wszystko - kiedy któraś z przechodzących obok osób podeszła zbyt blisko, „trofea” w formie głów ożywały, budząc przerażenie. Akcja była częścią promocji gry „Call of Duty: Vanguard”, zorganizowaną przez jej wydawcę, firmę Activision i nawiązuje do fabuły gry, która rozgrywa się w 1944 w Stalingradzie - powstający z grobów zmarli żołnierze są tam głównym motywem. Krótki film z akcji można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama