OOH w wersji mikro. Mini Eggs – Easters biggest egg

© VCCP London

Cadbury Mini Eggs, czekoladowe jajeczka mające zaledwie 3 cm, są od lat najlepiej sprzedającą się wielkanocną czekoladką w Wielkiej Brytanii. Po pięciu latach milczenia mini słodkości powróciły z kampanią reklamową Mini Eggs – Easters biggest egg. Stworzona przez agencję Cadbury Record VCCP London kampania zachwyca pomysłowością i żartobliwością.

Głównym medium kampanii zostały, zaprojektowane specjalnie na potrzeby akcji, mikroskopijne billboardy, które wyglądają jak prawdziwe, pełnowymiarowe OOH. Dla zachowania pełnego profesjonalizmu twórcy kampanii nie zapomnieli o dodaniu nośnikom znaku marki. Za zgodą agencji JCDecaux to właśnie jej logiem opatrzone są niewielkich rozmiarów billboardy. Wśród przygotowanych instalacji, poza tradycyjnymi billboardami w wersji mikro, znalazła się również oświetlona reklama typu OOH, widoczna również w nocy. „Easters biggest egg to pierwsza od pół dekady kampania Cadbury Mini Eggs, stworzona po to by lśnić pośród tłumu. Podczas gdy inne produkty domagają się uwagi głośnymi, krzykliwymi reklamami, Cadbury Mini Eggs z dumą przyjmują swoją małą, ale potężną postawę” powiedziała Charlotte Parkes, Senior Brand Manager ds. Wielkanocy w Mondelēz International.
Kampania została zrealizowana przez zespół z agencji Cadbury Record VCCP London we współpracy z Girl&Bear i Bernadette.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama