Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Retargeting w świecie OOH

© AMS Digital

Firma AMS wprowadza nowość do swojej oferty - kampanie retargetingowe, które można uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą Digital OOH AMS. Jak podkreśla dostawca rozwiązań w obszarze reklamy, rozwiązanie zapewnia duży zasięg i większą precyzję w dotarciu do odpowiednich grup celowych, co poprawia efektywność obu kanałów reklamowych (DOOH+mobile).

Retargeting to dotarcie do osoby, która miała wcześniej kontakt z kampanią reklamową, odwiedziła stronę internetową bądź była w określonym miejscu. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online możliwe staje się efektywniejsze wykorzystanie mediów w kampanii reklamowej. Tego typu reklama bazuje na lokalizacji użytkownika opartej o dane z GPS w telefonie. Wykorzystując narzędzia do automatycznego zakupu mediów, można wyświetlić reklamę na smartfonach tym osobom, które znalazły się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należą do określonej grupy celowej.

Dzięki takiemu rozwiązaniu firma ma możliwość przekierowania użytkownika z kreacji reklamowej wyświetlanej na urządzeniu mobilnym na stronę internetową klienta. Dodatkowo poprzez ponowne wyświetlenie kreacji zwiększa się częstotliwość kontaktu z reklamą, budując jednocześnie większą świadomość marki. Możliwość precyzyjnego wyboru grupy, której kampania retargetingowa zostaje wyświetlona, jeszcze większym stopniu wpływa na skuteczność działań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama