Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Retargeting w świecie OOH

© AMS Digital

Firma AMS wprowadza nowość do swojej oferty - kampanie retargetingowe, które można uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą Digital OOH AMS. Jak podkreśla dostawca rozwiązań w obszarze reklamy, rozwiązanie zapewnia duży zasięg i większą precyzję w dotarciu do odpowiednich grup celowych, co poprawia efektywność obu kanałów reklamowych (DOOH+mobile).

Retargeting to dotarcie do osoby, która miała wcześniej kontakt z kampanią reklamową, odwiedziła stronę internetową bądź była w określonym miejscu. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online możliwe staje się efektywniejsze wykorzystanie mediów w kampanii reklamowej. Tego typu reklama bazuje na lokalizacji użytkownika opartej o dane z GPS w telefonie. Wykorzystując narzędzia do automatycznego zakupu mediów, można wyświetlić reklamę na smartfonach tym osobom, które znalazły się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należą do określonej grupy celowej.

Dzięki takiemu rozwiązaniu firma ma możliwość przekierowania użytkownika z kreacji reklamowej wyświetlanej na urządzeniu mobilnym na stronę internetową klienta. Dodatkowo poprzez ponowne wyświetlenie kreacji zwiększa się częstotliwość kontaktu z reklamą, budując jednocześnie większą świadomość marki. Możliwość precyzyjnego wyboru grupy, której kampania retargetingowa zostaje wyświetlona, jeszcze większym stopniu wpływa na skuteczność działań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama