Nowy wymiar reklamy. Kampania „0.0 Przeciwwskazań”

© Screen Network

Reklama bezalkoholowego piwa Tyskie zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED, która tworzy kontekstowa kampania zasięgowa.

Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie, chciała pokazać swoim pełnoletnim konsumentom, jak wiele jest okazji, do których pasują piwa bezalkoholowe. W kampanii pod hasłem „0.0 Przeciwwskazań” wykorzystano ekrany Digital Out of Home, aby zwrócić uwagę konsumentów na liczne okazje, do których pasuje piwo bezalkoholowe.

Kontekst miejsca
Spoty zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji ekranów, naturalnie nawiązując do sytuacji odbiorców w pobliżu nośnika. Na przykład, na ekranach w pobliżu biurowców i dróg wylotowych, przekaz skupiał się na podróży z pracy do domu. Natomiast na ekranach przy centrach handlowych, reklama stawiała pytanie „Po udanych zakupach?”. Odpowiedź mogła być tylko jedna – „0.0 Przeciwwskazań”.

Butelka jak prawdziwa
Wyjątkowa odsłona reklamy pojawiła się na jedynym w Polsce wyświetlaczu wykorzystującym animacje anamorficzne. Narożny wyświetlacz LED 3D zlokalizowany jest przy hotelu Marriott w Warszawie. Wykorzystując zaawansowaną technologię reklama bezalkoholowego piwa Tyskie staje się prawdziwym widowiskiem dla przechodniów w okolicy ekranu. Butelka, lewitując między ekranami, niemal wychyla się z nośnika wprost w kierunku widza. Sprawia wrażenie, że wysuwa się poza jego krawędzie. Butelce towarzyszy hasło „Czy się stoi, czy się jedzie? 0.0 przeciwwskazań”, które nawiązuje do tworzących się w centrum miasta ulicznych korków.
Za realizację kampanii odpowiada Polsat Media i Screen Network. Za kreację odpowiada agencja PZL, za obsługę mediową – Zenith Media. Trójwymiarową animację przygotowało studio Televisor.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama