Letnia kampania lodów. House of Kaktus

Wraz z początkiem czerwca ruszyła nowa kampania lodów Kaktus, w ramach której kultowa marka stworzyła prawdziwie contentfriendly przestrzeń – „House of Kaktus”. Hostem oraz przewodnikiem po strefie będzie digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę i rapera Okiego – Kaktus Jeżor.

 

© Kaktus

Cztery wakacyjne weekendy to cztery lokalizacje innowacyjnego spotu, który pokochają nie tylko przedstawiciele Gen-Z. Wnętrze House of Kaktus nawiązuje do kultowych lodów, znanych i uwielbianych przez wielu. Kampania została zaprojektowana specjalnie z myślą o młodych ludziach, którzy chcą nie tylko oglądać, ale przede wszystkim doświadczać.

 

Skrojone dla Z-ek

Z-ki, znane są ze swojej miłości do technologii i mediów społecznościowych, w House of Kaktus znajdą więc idealne warunki do tworzenia wyjątkowych treści. Każdy z elementów dedykowanej przestrzeni House of Kaktus zachęca do wyciągnięcia telefonu z kieszeni i nagrywania niepowtarzalnych materiałów na social media i dzielenia się nimi z innymi. Kaktus uwielbia niestandardowe aktywacje i chce pozwolić odwiedzającym na prawdziwie doświadczenie marki. Kaktus oferuje zabawę oraz ogrom interakcji.

 

Kaktus Jeżor

Przewodnikiem po immersyjnej przestrzeni będzie Kaktus Jeżor, digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę Kaktus i rapera Okiego, inspirowana jego wizerunkiem. Kaktus Jeżor oprowadzi odwiedzających przez całe doświadczenie w przestrzeni, która będzie dostępna w wybrane letnie weekendy w Warszawie, Gdańsku oraz Kołobrzegu. Dzięki technologii, głos i wirtualna postać Kaktusa Jeżora będzie towarzyszyć gościom na każdym kroku, zapewniając unikalne i interaktywne doświadczenia.

 

Faza teaserowa

Kampanię poprzedziła faza teaserowa, podczas której na social mediach marki @republikakaktusa pojawiały się treści stopniowo odsłaniające postać Kaktusa Jeżora, przewodnika House of Kaktus. Od początku czerwca wystartowała oficjalna komunikacja, natomiast otwarcie niestandardowej przestrzeni House of Kaktus w warszawskim Koneserze nastąpiła dopiero w połowie czerwca. Były to trzy dni pełne atrakcji i niespodzianek, skierowanych do wszystkich odwiedzających. Goście mieli okazję wziąć udział w różnych aktywnościach zaplanowanych przez brand, w tym m.in. zaprojektować i przygotować sobie własnego Kaktusa.

 

Organizacja kampanii

Za ideę kreatywną kampanii, egzekucję wszystkich jej faz, a także przygotowanie treści na media społecznościowe marki odpowiada agencja Polot. Postać Kaktusa Jeżora zaprojektował natomiast Maciej Pwee3000 Prężak (Shootme), a za kreację i produkcję eventu odpowiada agencja Live, zakup mediów powierzono Universal McCann, konkursy dla konsumentów obsługuje agencja Kropka Bordo. Za wsparcie komunikacyjne i media relacje odpowiada agencja Big Picture. Artist management jest po stronie Kamila Wysockiego – Agencja Revolume.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty