Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

“We are back”

© Legia Warszawa

Legia Warszawa rozpoczęła grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do grona uczestników europejskich rozgrywek, polski klub rozpoczął kampanię billboardową „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy Mistrza Polski i hasłem kampanii, umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego znajdujących się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy. W ramach kampanii klub planuje kolejne niestandardowe aktywności przy okazji następnych meczów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama