Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

McDonald’s promuje szczepionki

© McDonald’s

McDonalds rozpoczął współpracę z administracją prezydenta USA, Joe Bidena, aby zwiększyć świadomość amerykanów na temat szczepionki COVID-19 i zachęcenia obywateli USA do ich przyjęcia. Gigant fast-food-u ogłosił, że będzie promował działania Białego Domu i Departamentu Zdrowia i Usług Społecznych kampanią na swoim billboardzie na Time Square oraz na kubkach z kawą McCafe i zamówieniach z dostawą we wszystkich restauracjach w USA. Nowe opakowania i reklamy będą nawiązywać graficznie do trwającej obecnie ogólnokrajowej kampanii „We Can Do This”. Kubki McCafe o nowej szacie graficznej i nowe naklejki McDelivery będą kierować klientów na stronę vaccines.gov, na której można dowiedzieć się, jak m.in. chronić się przed COVID-19, czy też gdzie znajduje się najbliższy punkt szczepień.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama