McDonald’s promuje szczepionki

© McDonald’s

McDonalds rozpoczął współpracę z administracją prezydenta USA, Joe Bidena, aby zwiększyć świadomość amerykanów na temat szczepionki COVID-19 i zachęcenia obywateli USA do ich przyjęcia. Gigant fast-food-u ogłosił, że będzie promował działania Białego Domu i Departamentu Zdrowia i Usług Społecznych kampanią na swoim billboardzie na Time Square oraz na kubkach z kawą McCafe i zamówieniach z dostawą we wszystkich restauracjach w USA. Nowe opakowania i reklamy będą nawiązywać graficznie do trwającej obecnie ogólnokrajowej kampanii „We Can Do This”. Kubki McCafe o nowej szacie graficznej i nowe naklejki McDelivery będą kierować klientów na stronę vaccines.gov, na której można dowiedzieć się, jak m.in. chronić się przed COVID-19, czy też gdzie znajduje się najbliższy punkt szczepień.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama