Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

McDonald’s promuje szczepionki

© McDonald’s

McDonalds rozpoczął współpracę z administracją prezydenta USA, Joe Bidena, aby zwiększyć świadomość amerykanów na temat szczepionki COVID-19 i zachęcenia obywateli USA do ich przyjęcia. Gigant fast-food-u ogłosił, że będzie promował działania Białego Domu i Departamentu Zdrowia i Usług Społecznych kampanią na swoim billboardzie na Time Square oraz na kubkach z kawą McCafe i zamówieniach z dostawą we wszystkich restauracjach w USA. Nowe opakowania i reklamy będą nawiązywać graficznie do trwającej obecnie ogólnokrajowej kampanii „We Can Do This”. Kubki McCafe o nowej szacie graficznej i nowe naklejki McDelivery będą kierować klientów na stronę vaccines.gov, na której można dowiedzieć się, jak m.in. chronić się przed COVID-19, czy też gdzie znajduje się najbliższy punkt szczepień.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama