Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

“Zaszczep się i leć”?

Wraz z końcem roku 2020 i początkiem nowego, linie lotnicze Ryanair rozpoczęły międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem „Jab&Go!”, którego polskim odpowiednikiem jest slogan „Zaszczep się i leć!”. Kampania miała na celu promowanie promocyjnych cen biletów na loty w okresie od wiosny do jesieni 2021 roku. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, narracja miała być swego rodzaju celebracją nowej szczepionki, która daje nadzieje na ożywienie branży lotniczej i turystycznej. Zamiast celebracji, reklama spotkała się z falą krytyki i oskarżeniami o próbę czerpania zysków ze szczepionki na COVID-19. Jednocześnie rzecznik przewoźnika w rozmowie z „Metrem” zapewnia, że „świadectwa szczepień nie będą wymagane do podróży po UE podczas lotów Ryanair”. Po wpłynięciu wielu skarg, kampanią ma zająć się regulator reklamowy w Irlandii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama