Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Dwa razy więcej standów POS

© DS Smith

Firma DS Smith, wiodący producent pro-ekologicznych opakowań z tektury falistej, rozpoczęła produkcję standów POS w nowej Fabryce Displayów w Kielcach. Inwestycja umożliwi firmie wyjście naprzeciw rosnącym potrzebom klientów oraz dalszy rozwój oferty.

 

Jak podkreśla firma, nowa hala produkcyjna pozwoli na podwojenie liczby produkowanych standów. Po rozbudowie powierzchnia fabryki wynosić będzie 5 700 ², z czego zdecydowana większość to nowo wybudowana część o powierzchni 3 600 m². Inwestycja objęła postawienie nowej hali oraz generalny remont pomieszczeń socjalnych oraz biurowych. Dzięki temu producent będzie mógł obsłużyć wszystkich klientów w szczycie sezonu, jak i nadal rozwijać swoją ofertę, np. w obszarze innowacyjnych i ekologicznych standów.

 

Precyzja, innowacyjność i ekologia

W nowej fabryce znajdą się maszyny do przetwarzania tektury z wysokiej jakości drukiem offsetowym. Specyfiką tego typu asortymentu są niestandardowe produkcje, które wymagają dużych powierzchni do kompletacji, zaangażowania nie tylko prac manualnych ale również użycia maszyn wykrawających, laminatorów do produkcji tektur pięciowarstwowych oraz specjalistycznych składarko-sklejarek. Oprócz tego nowoczesna hala została wybudowana z myślą o ochronie środowiska. Wyposażono ją w oświetlenie LED, które pozwala na oszczędność energii. Automatyczna linia odprowadzająca odpad z maszyn wycinających sprawia, że każdy najmniejszy skrawek tektury trafia do recyklingu. Obecnie kielecka Fabryka Displayów przetwarza blisko 5 milionów m² tektury. Docelowo po rozbudowie zakładu liczba ta zwiększy się dwukrotnie.

 

Nie tylko Kielce

Pod koniec 2020 roku DS Smith poinformował o planach budowy nowego zakładu produkcyjnego w Bełchatowie (Łódzkie). Inwestycja ta jest kolejnym znaczącym krokiem w dalszym rozwoju firmy na polskim rynku, po udanej realizacji budowy nowego zakładu w Kutnie w 2005 roku i rozbudowie istniejącej fabryki w Oławie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama