Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ergo Digital World

© Ergo

Wraz z początkiem kwietnia firma ErgoTechnology & Services Management ruszyła z pierwszą, globalną kampanią globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna prowadzona pod hasłem „Digital is about…”. Ze względu na lokalizację biur firmy w Polsce, działania outdoorowe, w tym citylighty, zaplanowano na terenie Warszawy i Trójmiasta. Dodatkowo w Trójmieście pojawią się plakaty na przystankach autobusowych i w pociągach SKM. Kreacja kampanii będzie miała swoją odsłonę również w postaci murali inspirowanych kodem ASCII w Gdańsku oraz Warszawie. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego grupy Ergo, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT. Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej prowadzone będą w oparciu o wspólny motyw przewodni „Ergo Digital World - a space for future-driven minds”, który podkreśla, że międzynarodowy holding technologiczny ET&SM oferuje przestrzeń do rozwoju dla ludzi otwartych na ciągłe doskonalenie się w dziedzinie nowych technologii i odważnie patrzących w przyszłość. Działania zewnętrzne kampanii skierowane są do specjalistów IT - potencjalnych kandydatów, poruszających się w kluczowych dla firmy obszarach takich jak m.in.: software engineering, cloud computing, security, architecture, testing, project management czy IT administration. Kampania potrwa dwa miesiące. Za koncepcję i kreację kampanii, a także działania z obszaru digital i engagement marketingu odpowiada agencja Directors. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspierała zespół komunikacji Ergo Technology & Services w opracowaniu przekazów kampanii oraz wybranych materiałów komunikacyjnych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama