Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Porada od PIPT

Polska Izba Przemysłu Targowego (PIPT) opracowała i opublikowała informację w formie porady w sprawie oszustw dotyczących wysyłki ofert wpisów do katalogów targowych. Od wielu lat PIPT wraz z UFI (Światowym Stowarzyszeniem Przemysłu Targowego) i AUMA (Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Targowego) odnotowują skargi od organizatorów targów i ich wystawców odnośnie oszustw polegających na oferowaniu wpisów do katalogów targowych od nieuczciwych i niewiarygodnych wydawców. Firmy te, takie jak International Fairs Directory czy Expoguide, ponownie rozpoczęły swoją aktywność przed samym otwarciem targów po epidemii. Fałszywi wydawcy oferują organizatorom i wystawcom wpisy do elektronicznych, nieoficjalnych katalogów w okresie przygotowań do targów, które kryją w sobie ukryte informacje zapisane małą, słabo widoczną czcionką, a których treść może skutkować nałożeniem na firmę wystawcy długoterminowych zobowiązań finansowych. Działania te to nie tylko straty finansowe dla organizatorów, ale również podważenie wiarygodności i reputacji całego przemysłu targowego. Dlatego też, przy wykorzystaniu dokumentacji kilkuset przypadków oszustw zebranej przez organizację AUMA, informacja od PIPT ma uświadomić wystawców o możliwym zagrożeniu zostania ofiarą takiego oszustwa, jak również pomóc tym, którzy zetknęli się z taką sytuacją. Organizacja podpowiada, jak rozpoznać niewiarygodne efekty, co zrobić w przypadku otrzymania takiej oferty lub jak postępować w przypadku zapłacenia za niewiarygodny wpis.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama