Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Ratunek dla uchodzców

© K2 Create

K2 Create przygotowało kreację do kampanii „Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić”, wzywającej władze kraju do opanowania kryzysu humanitarnego na granicy wschodniej. W ramach kampanii emitowanej na nośnikach w całej Polsce pojawi się zdjęcie przedstawiające rodzinę migrantów w lesie i odnośnik do strony internetowej ze szczegółami akcji. Kampania ma za zadanie pokazać, że niezależnie od tego, jak oceniane jest podłoże kryzysu na granicy, najważniejsze jest ratowanie ludzkiego zdrowia i życia. Celem działań jest zmobilizowanie rządu do pilnego zorganizowania profesjonalnej pomocy medycznej i humanitarnej w strefie stanu wyjątkowego. Organizatorami akcji są Polska Akcja Humanitarna, Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca, Rodziny bez Granic, Medycy na Granicy, Klub Inteligencji Katolickiej, Sant’Egidio, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja Polskie Forum Migracyjne, Strefa Wolno-Słowa, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej, Grupa Granica i Fundacja Ocalenie. Więcej na temat ogólnopolskiej akcji można przeczytać na stronie www.ratujmyludzinagranicy.pl.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama