Współpraca Ricoh i Flora Digital. Okno na nowe możliwości

© Ricoh Europe

Ricoh Europe sformalizowało swoje relacje z Flora Digital, czołowym producentem płaskich i wielkoformatowych atramentowych maszyn drukujących. Firmy podpisały strategiczną umowę partnerską na region EMEA. Koncentruje się ona na rozszerzaniu i dywersyfikacji portfolio produktów Ricoh Europe o wysoce responsywne i efektywne rozwiązania wielkoformatowe dla branży graficznej, dekoracji wnętrz i rynków przemysłowych.

 

Współpraca będzie oparta na technologii Ricoh, a prace nad pierwszym uzupełnieniem portfela już trwają. Kompaktowy, hybrydowy ploter płaski będzie zasilany przez technologię głowicy drukującej Ricoh, oprogramowanie ColorGATE RIP i profile ICC. Rozwiązanie wdrożone w ramach nowej współpracy będzie w stanie obsługiwać sztywne i elastyczne nośniki o szerokości do dwóch metrów na zróżnicowanych podłożach, od banerów PCV po winyle i sztywne płyty. Technologia silnika liniowego zapewni niezmiennie wysoką jakość i wydajność druku.

Nowe systemy opracowane wspólnie przez Ricoh i Flora Digital dołączą do dotychczasowego portfolio ploterów oferowanych przez Ricoh.

„W związku z pozytywnymi opiniami i zamówieniami na produkty Ricoh z serii Flatbed UV oraz stałym zapotrzebowaniem rynku na urządzenia hybrydowe UV do zastosowań w znakowaniu i grafice, chcieliśmy zbadać, w jaki sposób technologia Ricoh może być połączona z doświadczeniem produkcyjnym firmy Flora Digital. Wszystko to w celu stworzenia elastycznych, wszechstronnych rozwiązań spełniających dzisiejsze wymagania rynku i aktualne potrzeby klientów. Z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie naszej oferty o systemy, które łączą wiedzę techniczną i doświadczenie obu stron, aby wspierać klientów w rozwoju ich możliwości druku wielkoformatowego” powiedział Eef de Ridder, wiceprezes Graphic Communications Group w Ricoh Europe. Wsparcie będzie zapewnione przez profesjonalną sieć sprzedaży i serwisu Ricoh w regionie EMEA.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama