Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Topniejąca Floryda

Agencja reklamowa Zubi stworzyła kampanię dla Instytutu Cleo na Florydzie, której celem jest zwrócenie uwagi na problem globalnego ocieplenia i kryzysu związanego ze zmianami klimatycznymi. W ramach kampanii w centralnych miejscach Florydy ustawiono figury woskowe, które zaledwie pięć dni od ich zaprezentowania zaczęły się topić na skutek niezwykle wysokich temperatur. Kampania obejmowała trzy duże rzeźby woskowe – chatkę ratownika w Miami, matkę i młode pantery w mieście Tampa oraz dziadka i wnuczkę na ławce w parku w Orlando. Każda z nich została stworzona tak, aby po stopieniu ujawniły się przesłania o niebezpieczeństwach związanych z rosnącymi temperaturami. Jedną z topniejących figur można zobaczyć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama