Cyfrowa fasada przyciąga wzrok

Imponująca cyfrowa fasada, która przyciąga wzrok przechodniów powstała dla kanadyjskiej marki odzieży wierzchniej Arc-teryx, która ma flagowy sklep w luksusowym Yorkdale Mall w Toronto.
Całość jest wyjątkowa w swojej skali i kształcie, z diodami LED jakby wyciętymi w wysokiej ścianie narożnej sklepu. W większości przypadków otaczają one jedynie drzwi i biegną w poprzek lub jako baldachim nad wejściem, tutaj są one w najmniej oczywistych miejscach. I te detale uczyniły tą cyfrową fasadę zupełnie inną, niż te które są często spotykane w handlu detalicznym. Zdecydowanym ułatwieniem jest fakt, że diody LED stały się tańsze i trwalsze przez lata użytkowania i innowacji. Nietypowy projekt został zainstalowany przez wykonawcę z Brantford w Ontario, Trade Sync. Firma ta była również zaangażowana w modernizację wyświetlaczy cyfrowych w Rogers Centre, gdzie Blue Jays grają w baseball, a miłośnicy hokeja rozpoznają Brantford jako rodzinne miasto Wayne-a Gretzky-ego.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama