Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Logo w stylu Ikea

© PS21

KFC Hiszpania znalazło nietypowy sposób na promocję nowo otwartej restauracji na wyspie Polígono de Son Malferit, podszywając się na jednym z billboardów pod meblowego giganta - firmę Ikea. Wyspa, na której znalazł się billboard, jest znana okolicznym mieszkańcom jako właśnie „miejsce, gdzie znajduje się Ikea”. Fakt ten postanowiła wykorzystać sieć KFC, używając do stworzenia billboardu elementów charakterystycznych dla logo firmy - owalny kształt oraz niebiesko-żółte kolory. W ten sposób sieć restauracji chciała zbliżyć się do żyjącej tam społeczności. Obie firmy nawiązały zabawną interakcję w mediach społecznościowych, a Ikea na twitterze żartobliwie podziękowała KFC za wskazanie miejsca, gdzie można zjeść kurczka - tj. w popularnych klopsikach Huvudroll, serwowanych w restauracjach sklepów Ikea.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama