Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

“Pies to przywilej!”

© Michał Dziurkowski

W centrum Warszawy powstał nowy mural z hasłem „Pies to przywilej”, będący częścią kampanii społecznej Fundacji Rasowy Kundel. Fundacja zajmuje się porzuconymi czworonogami, zapewniając im schronienie i wyżywienie oraz szukając dla nich nowego, kochającego domu. To właśnie im została poświęcona ta inicjatywa.

„Wiemy, jak wiele jest jeszcze do zrobienia, wiemy, że potrzebna jest pomoc doraźna, ale i praca u podstaw w edukowaniu dorosłych i tych najmniejszych - w miastach i na wsiach, że pies to część grupy społecznej, która zwie się rodziną. Wiele pracy przed nami, ale wierzymy, że pies po psie, człowiek po człowieku, zmienimy ten świat” - mówi Dorota Perłowska, prezes Fundacji Rasowy Kundel.

Głównym celem akcji jest zwiększanie świadomości społecznej na temat tego, jak powinno się traktować zwierzęta, jak również rozpowszechnianie możliwości wsparcia organizacji, szczególnie jeśli chodzi o opcje wpłat stałych, które w odróżnieniu od nagłych zbiórek są dla zwierząt zabezpieczeniem na przyszłość.

„Obecnie organizacja stara się pomagać szerzej i skuteczniej, a każda forma wsparcia – szczególnie ta cykliczna, jest dla niej na wagę złota. My bierzemy to sobie do serca i dorzucamy naszą cegiełkę – na dobry początek. Liczymy, że zainspirujemy do tego samego naszą internetową społeczność i mieszkańców Warszawy. Mural będzie można oglądać co najmniej do 15 lutego 2021 roku” - dodaje Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You. 

Mural powstał we współpracy organizacji z marką Nice To Fit You oraz agencją Good Looking Studio. Autorami projektu graficznego są artyści: Magda Magdziarz, Adam Biszewski oraz Janina Tłuczkiewicz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama