Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Miasto otwarte na zmiany

© Urząd Miejski w Grudziądzu

Władze miejskie Grudziądza przedstawiły nowa identyfikację wizualną miasta, która zostanie wprowadzona na początku października. Zmiany mają na celu ujednolicić logotypy i elementy graficzne spółek i instytucji miejskich oraz komunikacji społecznej miasta, co ma przełożyć się na szerszą promocję walorów miasta oraz skuteczne działania informacyjne o sprawach ważnych dla jego mieszkańców. W ramach podjętych działań powstało także nowe logo Grudziądza, na którym przedstawiony został jeden z zabytków - Brama Wodna. Wprowadzone zmiany są odzwierciedleniem hasła „Grudziądz - Miasto Otwarte”, co jak podkreśla prezydent miasta, Maciej Glamowski, podkreśla jego otwartość na turystów, inwestorów, na nowych mieszkańców oraz na innowacje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama