Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Lupin reklamuje Lupina

Na popularnej platformie Netflix pojawił się nowy serial „Lupin”, zainspirowany przygodami Arsène’a Lupin’a, fikcyjnej postaci z książki o dżentelmenie-włamywaczu. Główny bohater serialu, Assane Diop, obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która w przeszłości skrzywdziła jego ojca, wykorzystując popularne motywy znajdujące się w książce. Serialowi towarzyszyła niestandardowa kampania reklamowa, bowiem rozwieszaniem plakatów zajął się sam aktor grający rolę głównego bohatera - Omar Sy. Postanowił on wcielić się na jeden dzień w postać Assane’a Diop’a i incognito rozwieszać plakaty promujące serial w paryskim metrze. Cały przebieg niestandardowej akcji można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama