Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Pokazać swoje możliwości

Woda mineralna Borjomi wkracza na rynek z nową etykietą. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na półkach, ale również na warszawskim muralu. Producent wody mineralnej Premium Borjomi nie przestaje zaskakiwać konsumentów. Tylko w tym roku marka nagrała spot wizerunkowy w Warszawie, zorganizowała konkurs „Miasto z charakterem”, a także podjęła współpracę ze znanymi influencerami. Teraz pora na nowy design butelki! Borjomi w nowej odsłonie pojawi się na półkach jesienią. Agencja Kreatik stworzyła projekt graficzny muralu, który na początku miesiąca, we współpracy z Good Looking Studio, powstał przy ul. Francuskiej w Warszawie. Na muralu można obejrzeć butelkę w całej okazałości. Na muralu zaprezentowano nowoczesny i dynamiczny wizerunek, który koresponduje z głównym przekazem marki – „Masz charakter”. Skatepark posłużył za idealne tło do podkreślenia miejskiego charakteru muralu. Nowa etykieta charakteryzuje się nowoczesną stylistyką, odświeżeniem logo oraz dodaniem kodu QR. Zmieniła się również nakrętka, która cała jest w kolorze gruzińskiej zieleni. Za realizację działań w internecie, social media, PR oraz produkcję video i organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja Kreatik. Jak widać, dobre zaprezentowanie nowego wizerunku marki czy też jego ukształtowanie wymaga wielu zintegrowanych działań. Mural jest doskonałym sposobem na wpisanie się w pamięć potencjalnych konsumentów, którzy chętnie korzystają z nowych, atrakcyjnych produktów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama