Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

NEWS




Festiwal Rzeźb Lodowych. Lodowe rzeźby powstaną w Poznaniu

W dniach 9-11 grudnia odbędzie się w Poznaniu kolejna edycja Festiwalu Rzeźb Lodowych.

więcej »

Raport IGRZ za III kwartał 2022. Reklama OOH w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła raport o wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego Starcom (Publicis Group).

więcej »

Raport Wpływu Kornit Digital. Zaangażowanie w długoterminową zmianę branży

Opublikowany przez Kornit Digital raport opisuje kluczowe osiągnięcia 2021 roku w tym redukcję energii i odpadów, postępy w zakresie zaangażowania społecznego i różnorodności. Raport odzwierciedla podwójną rolę jaką odgrywa Kornit Digital na światowym rynku -  odpowiedzialnego uczestnika i lidera, który wspiera globalny przemysł mody i tekstyliów w zrównoważonej i etycznej przyszłości.

 

więcej »

„Nastrojowe kolory Polski”. Samochodowy specjalista od emocji

Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z udziałem nowego kombivana - KlasyT, chce pokazać, że codzienne bycie sobą, wśród ludzi, w zmieniającym się otoczeniu, to naprawdę cała gama emocji.

 

więcej »

Europejskie Centrum Serwisowe Panasonic

Firma Panasonic oficjalnie otworzyła w Budapeszcie swoje drugie Europejskie Centrum Serwisowe, którego celem jest obsługa klientów i naprawy w Europie kontynentalnej dzięki rozszerzonemu zakresowi usług.

 

więcej »

Orientarium w Łodzi. Sony Bravia FW-43BZ53F i Sony VPL-PHZ60

Na terenie Orientarium w Łodzi zainstalowano 29 - 43-calowych monitorów Sony Bravia FW-43BZ53F, które są zintegrowane w ramach systemu TEOS z licencją Digital Signage.

więcej »

WrapFest 2023. Nowa impreza wrappingowa od FESPA

FESPA rozbudowuje portfolio swoich wydarzeń. Zupełnie nowa impreza pod nazwą WrapFest odbędzie się w dniach 26-27 kwietnia 2023 roku na torze wyścigowym Silverstone w Northamptonshire w Wielkiej Brytanii.

 

 

więcej »

Kampania PKEE. Wyraziste billboardy rzucają cień

Polski Komitet Energii Elektrycznej (PKEE) rozpoczął kampanię „Walczymy o Polską Niezależność”.

więcej »

Seria Folii MPI 1105 od Avery Dennison

Avery Dennison, światowy lider w produkcji folii do car wrappingu rozszerzył swoje portfolio produktowe serii folii MPI 1105. Tym samym producent wprowadził na wyższy poziom jakość obrazu i dopasowania 3D do oklejania pojazdów.

więcej »

You’ve never seen England like this. Nietypowe projekcje od Nike

Klub piłkarski kobiet The Lionesses stał się twarzą najnowszej kampanii promocyjnej Nike na najbardziej charakterystycznych zabytkach Anglii.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama