Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

NEWS




Rozświetlamy drogę do lepszej przyszłości

Zostało już tylko kilka tygodni do European Sign Expo 2022, czołowych targów branży oznakowań i komunikacji wizualnej. Cel wydarzenia został trafnie uchwycony w haśle tegorocznej kampanii. „Rozświetlamy drogę” do lepszej przyszłości dla branży oznakowań.

więcej »

Be brave like Ukraine

Warexpo eksponuje na sieci nośników digitalowych treści pomocowe, ale także te będące wyrazem solidarności z Ukraińcami i Ukrainkami, jako #info_hub. W ramach akcji na nośnikach pojawiły się materiały Miasta st. Warszawy, reporterów z Outriders i Grupy Granica, rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie, które są projektem realizowanym w ramach OOHlife.org.

więcej »

PSI, viscom i PromoTex z nową datą

Organizatorzy europejskich targów branży artykułów promocyjnych PSI, targów branży komunikacji wizualnej viscom oraz PromoTex podjęli decyzję o przeniesieniu terminu wydarzenia. Targi w połączonej formule odbędą się w dniach 10-12 stycznia 2023 roku w Düsseldorfie, powracając do tradycyjnego cyklu organizacji wydarzenia na początku roku.

więcej »

Posters For Ukraine

Wraz z początkiem kwietnia w Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich w Warszawie otwarto wystawę prac grafików poświęconych wojnie w Ukrainie. Organizatorzy - Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i spółka AMS wraz z zaprzyjaźnionymi instytucjami z Ukrainy -prezentują 30 plakatów, które będzie można zobaczyć także na przystankach i cyfrowych nośnikach AMS.

więcej »

Szkolenia Akademii Lasera

W dniach 17-18 lutego 2022 w siedzibie Colop Polska w Bytomiu odbyła się 83 edycja Akademii Lasera. Uczestnicy mogli m. in. zapoznać się z zaawansowanymi metodami obróbki różnych materiałów za pomocą laserów CO2, niekonwencjonalnymi technikami pracy z laserem oraz zobaczyć nowości materiałowe i zdobyć inspiracje do ich wykorzystania.

więcej »

YES mówi NO

Przez cały marzec marka biżuteryjna YES w wybranych salonach oraz na stronie internetowej zmienia nazwę na NO. Akcja jest częścią szerszej kampanii, będącej wyrazem buntu dla wszystkich absurdalnych oczekiwań, niesprawiedliwości, nierówności i stereotypów, które na co dzień dotykają kobiety. Jest to również odpowiedź na sytuację, która obecnie ma miejsce na naszej wschodniej granicy.

więcej »

Jesteśmy z Wami!

Na 20 tysiącach ekranów w całej Polsce emitowany jest krótki film ze słowami wsparcia dla przebywających w naszym kraju Ukrainek i Ukraińców, którzy poszukują bezpiecznego schronienia po tym, jak rosyjskie wojska zaatakowały ukraińskie ziemie.

więcej »

Antyunijny przekaz

Na billboardach w miastach w całej Polsce pojawiły się budzące sporą kontrowersję plakaty stworzone przez Towarzystwo Gospodarcze Polskie Elektrownie. Jak wynika z treści billboardów, obecne podwyżki energii w kraju spowodowane są polityką klimatyczną Unii Europejskiej, która odpowiada za 60% wzrostu kosztów.

więcej »

RemaDays w marcu!

Organizatorzy Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw podjęli decyzję o przełożeniu wydarzenia. Zgodnie z nową datą targi odbędą się w dniach 23-25 marca 2022 roku. Jak podkreślają, ponad 200 wystawców wyraziło wolę przeniesienia targów na inny termin ze względu na wyraźne wzrosty ilości osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama