NEWS




Rewolucja FOOH. Porcelana na Zamku Królewskim

Gdyby na wieży zegarowej Zamku Królewskiego w Warszawie pojawił się jakikolwiek niestandardowy przedmiot, to więcej niż pewne, że wzbudziłoby to duże zainteresowanie. Z pewnością też odbiło by się szerokim echem w mediach. Tak też się stało za sprawą nowej kampanii Zamku.

więcej »

Mały znaczek, wielka sztuka. Mural Proembriona w obiegu

Poczta Polska wprowadziła do obiegu wyjątkowy znaczek prezentujący sztukę uliczną. To nie tylko próba przybliżenia tej dynamicznej formy wyrazu artystycznego, ale także okazja do zaprezentowania jednego z najciekawszych dzieł polskiego street artu jakim jest praca pt. „Atraktor” autorstwa Krzysztofa „Proembriona” Syrucia.

więcej »

Kampania NaTuryści. Bliżej natury

AlohaCamp, platforma rezerwacji noclegów w otoczeniu natury stworzyła nową społeczność, NaTurystów. Są to osoby, które chcą żyć bliżej przyrody i dbać o jej ochronę. Jak podkreśla marka, według neuronauki środowiskowej kontakt z przyrodą jest niezbędnym elementem życia każdego człowieka.

więcej »

Wysokie punkty wzrostu. Kamień milowy OOH

Globalne wydatki na reklamę OOH w 2023 roku osiągnęły 41,9 mld USD. Stanowi to wzrost aż o 16 procent (w porównaniu z 36,2 mld USD w 2022 roku) i przełamuje barierę 5 procent. Nawet jeśli internet nadal dominuje w tabelach wzrostu mediów, OOH stanowi obecnie 5,2 procent globalnych wydatków na reklamę.

więcej »

Sony World Photography Awards. Zapisy czas start

Od początku czerwca można zgłaszać prace do 18. edycji konkursu Sony World Photography Awards. Odbywający się co rok konkurs jest wydarzeniem o globalnym zasięgu i ma na celu wyróżnienie najlepszych współczesnych fotografii, które kształtują współczesny język wizualny. Udział w konkursie zapewnia rozgłos i daje duże możliwości rozwoju fotografom z całego świata.

więcej »

drupa gardens. Druk cyfrowy w strefie gastronomicznej

Na targach drupa 2024, strefa drupa gardens zaprezentowała nowoczesne materiały i rozwiązania drukarskie na żywo w przestrzeni Food Court. Międzynarodowi partnerzy z branży poligraficznej wsparli projekt innowacyjnymi materiałami i nowoczesnymi rozwiązaniami druku cyfrowego.

więcej »

drupa touchpoint textile. Sztuka na ubraniach

Na trwających właśnie targach drupa w Düsseldorfie wszyscy zaangażowani w branżę druku na tekstyliach mogą znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania, nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także zebrać (niejedną) garść nowości z branży. Dla specjalistów w zakresie druku na tekstyliach organizatorzy targów przygotowali specjalną przestrzeń drupa touchpoint textile.

więcej »

Xaar na targach drupa. Zmiana zasad druku atramentowego na tekstyliach

Podczas targów drupa w Düsseldorfie w ramach forum touchpoint textile Xaar przedstawi w jaki sposób najnowsze technologie druku atramentowego zmieniają zasady druku na tekstyliach.

więcej »

Niespodzianka w Krakowie. Dedykowane komunikaty dla podróżnych

Podczas konferencji Invest Cuffs ekrany zainstalowane na stacji kolejowej w Krakowie zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu. Hasła nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.

więcej »

Kolejna nowość od AMS. Elastyczny czas emisji spotów

W kwietniu AMS zrealizował pierwszą kampanię z elastycznym czasem emisji spotów wideo. To nowość na rynku Digital OOH, na którym dotychczas realizowano emisję tylko 10 sekundowych reklam. Jako pierwsza z nowej funkcjonalności skorzystała firma Orange Polska, której reklama światłowodu trwa 15 sekund.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama