Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

NEWS




Kontynuując tradycję

Gala rozdania nagród iF Design Awards odbyła się 15 marca w Monachium. W jej trakcie poznaliśmy zwycięzców wielu kategorii, jednak szczególną radość może odczuwać firma Brother – producent rozwiązań poligraficznych i komunikacyjnych. Przedsiębiorcy udało się zdobyć aż sześć wyróżnień, co sprawiło, że nieprzerwanie, od dwunastu lat, firma otrzymuje statuetki konkursu. 

więcej »

Ogromne stoisko

Przygotowania do targów FESPA, odbywających się w dniach 14-17 maja, już trwają! Na nich pojawi się m.in. Mimaki, jeden z Złotych Sponsorów tego wydarzenia. W związku z tym prestiżowym tytułem, przedsiębiorca postanowił zadbać oto, aby stoisko pozostawiało jak najlepsze wrażenie.

więcej »

Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu

Wirtualna rzeczywistość nieustannie się rozwija, co daje coraz więcej ciekawych możliwości. Odkąd powstały gogle zbliżające nas do osiągnięcia pełnej imersji ze światem komputerowym, powstało wiele programów i gier wykorzystujących te technologię. Niedawno do sklepów internetowych trafiła nowa aplikacja, pozwalająca zwiedzić realistycznie odwzorowane ulice starożytnego Rzymu.

więcej »

Miękka robotyka

Badacze z Uniwersytetu Karoliny Północnej opracowali nowy materiał do druku 3D. Wyróżnia się on przede wszystkim swoistą twardością – w odróżnieniu od najpopularniejszych materiałów jest on wyjątkowo miękki. To z kolei zapewnia giętkość oraz daje możliwość produkcji ząbkowanych struktur.

więcej »

Jak reklamować pomoc

Ludzie borykający się z bezdomnością codziennie muszą walczyć z wieloma przeciwnościami losu. Większość społeczeństwa nie ma pojęcia na temat tego jak wielu ludzi żyje bez dachu nad głową. Z tego powodu powstają akcje mające na celu zwiększenie świadomości w tym obszarze.

więcej »

Medialne przejęcie

Grupa Agora – wydawca Gazety Wyborczej – przejęła akcje Grupy Eurozet. Oznacza to, że w posiadaniu medialnego giganta znalazła się już druga duża polska rozgłośnia radiowa.

więcej »

Drinkomat na RemaDays

Drinkomat firmy iMedia jest całkowitą nowością na rynku. Ponad 20 letnie doświadczenie w produkcji infokiosków i terminali self-service zaowocowało stworzeniem perfekcyjnej maszyny, która pozwala tworzyć drinki w oparciu o dziesięć podstawowych składników. Ich proporcje użytkownik ustala samodzielnie za pomocą intuicyjnego interfejsu

więcej »

Konica Minolta o experience economy

Zorganizowana przez Konica Minolta konferencja Open Day poświęcona tematyce antropologii zachowań klienta  i ich wpływowi na technologię w kontekście cyfrowej produkcji etykiet  odbyła się 14 lutego 2019 r. w kompleksie biurowców The Park Warsaw.

więcej »

Fantastyczny show

Ekran mierzący 64 metry wysokości i 12 metrów szerokości, smoki znane z serialu Game of Throns, miotacze ognia, aktorzy i akrobaci – to wszystko mogli oglądać goście zaproszeni na imprezę zorganizowaną przez BNP Paribas. Za całość imprezy odpowiadał Europalco, który zaprosił do współpracy specjalistów od projekcji wizualnej Grandpa Lab. 

więcej »

Nagroda dla Color Group

Firma Color Group instaluje w Polsce kolejne maszyny XUV-Jet. Hybrydowe urządzenia drukujące w technologii UV LED pozwalają na uzyskanie bardzo wysokiej jakości druku przy wysokich prędkościach druku, dzięki głowicom Ricoh Gen5.

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama