Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

NEWS




Ciężarowy rozmach Coca-Coli

Coca Cola po raz kolejny wystartowała z ciekawą przedświąteczną kampanią promocyjną. Przez Polskę mkną bowiem słynne czerwone ciężarówki, które odwiedzają duże miasta wywołując furorę wśród mieszkańców. W ubiegłą niedzielę ciężarówka pojawiła się na poznańskim jarmarku świątecznym.

więcej »

Przed nami RemaDays 2018!

Wielkimi krokami zbliża się 14 edycja Targów RemaDays w Warszawie. To jedno z największych wydarzeń branży reklamowej na świecie, w którym weźmie udział około 760 dostawców, prezentujących bogatą ofertę z najnowszymi rozwiązaniami, topowymi produktami oraz światowymi trendami.

więcej »

ISE 2018 już wkrótce!

Wielkimi krokami zbliża się największa impreza targowa przeznaczona dla przedstawicieli branży AV, czyli Integrated Systems Europe. W dniach 6-9 lutego w Amsterdamie zaprezentuje się niemal tysiąc dwustu zarejestrowanych do tej pory wystawców, a ich ilość może jeszcze wzrosnąć.

więcej »

Canon odkrywa potencjał druku!

Cykl konferencji „Odkryj potencjał druku” organizowanych przez DKS, Canon i Efi powoli dobiega końca. Potencjalni uczestnicy stoją przed ostatnią szansą na skorzystanie z porcji wiedzy oferowanej przez specjalistów zaproszonych przez organizatorów.

więcej »

Sharp z certyfikatem

Sharp spełnia międzynarodowe standardy bezpieczeństwa. Potwierdza to certyfikat Common Criteria, który firma otrzymała w ostatnich dniach. Oznacza to, że urządzenia wielofunkcyjne tego producenta z wbudowaną opcją ochrony danych są zgodne z normą Protection Profile for Hardcopy Devices v1.0 (HCD-PP v1.0), co wiąże się ze sprostaniem wymaganiom...

więcej »

Zapraszamy na 8th Polish Car Wrap Championship!

Wielkimi krokami zbliżają się targi RemaDays, a wraz z nimi 8th Polish Car Championship, na które redakcja VISUAL COMMUNICATION ma zaszczyt zaprosić. Przez trzy dni specjaliści od car wrappinigu będą rywalizować w wymagających i widowiskowych konkurencjach, których efekty będą mogli obejrzeć wszyscy odwiedzający targi.

więcej »

Fast Textile

Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile to jedno z ważniejszych wydarzeń związanych z polską branżą tekstylną. Są one odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na wydarzenia łączące wszystkich przedstawicieli przemysłu tekstylnego, a o tym, że są potrzebne świadczy, chociażby, obecność wystawców i odwiedzających nie tylko z Polski, ale i z Europy Środkowej.

więcej »

Zmiany w organizacji viscomu

Na konferencji prasowej inaugurującej trwające obecnie w Düsseldorfie targi viscom zapowiedziano ważne zmiany w organizacji kolejnych odsłon wydarzenia. Od 2019 roku targi będą się odbywać tylko w Düsseldorfie, i to jednocześnie z targami artykułów reklamowych PSI, czyli w styczniu.

więcej »

Ostatni dzwonek Mimaki School

Sico Polska wraz z Mimaki zapraszało poligrafów do szkoły już kilkukrotnie. W środę polscy drukarze będą mieli ostatnią okazję, by z tego zaproszenia skorzystać. W Warszawie, 18 października odbędzie się bowiem ostatnie spotkanie Mimaki School przed uroczystą galą na torze rajdowym w Bednarach k. Poznania w ramach „ Szkoły bezpiecznej jazdy z Mercedesem”.

więcej »

Mimaki School na piątkę

Powrotów do szkoły z Mimaki było już kilka. Przyszedł więc czas na piąta odsłonę Mimaki School, organizowanego przez Sico Polska i Mimaki cyklu szkoleń dla drukarzy. Podczas kolejnej lekcji, która będzie miała miejsce w Gdańsku 10 października można spodziewać się dużej dawki wiedzy, ekspertów, pytań, prezentacji maszyn i procesu ich działania.

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama