17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa
18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn
24-26.11.2020 · InPrint, Milan
12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt
10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn
-
CONTENT
-
Digital Signage & LED
- Zintegrowane połączenie
- Największy telebim w Polsce
- Wirtualne eventy
- W oku cyklonu
- Sprzedaż wzrosła o 10%
- Australijski parlament z digital signage
- Ściana video na jachcie
- Kolorowy wyświetlacz E-Ink
- McDonalds z digital signage
- Wisła i Ledy
- W amerykańskim stylu
- Kinowa rewolucja
- Kaufland z digital signage
- Digital Signage i NASA
- Samsung i Golden State Warriors
- Digital signage na żywo
- Relaks w Warszawie
- Historia w kolorach
- Reklama dla optyka
- Dając do myślenia
- Digital signage na poziomie
- ZOOstaw, nie dokarmiaj
- W stronę słońca
- Potencjał technologii projekcyjnych Canon
- Digital Signage - co w trawie piszczy?
- Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych
- Przegląd Digital Signage 2016
- Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji
- EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór
- Premierowe trio dla edukacji i sektora biznesowego
- Innowacyjne zarządzanie ścianami wideo - ADScreen
- Oprogramowanie DIGITAL SIGNAGE
- Wielofunkcyjne monitory i panele - BENQ
- System Lokalizator
- Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.
- Prostota technologii
- TD-Z, TD-X i TD-E
- Inteligentne półki
- Wszechogarniający obraz
- Karty na stół
- Nowy wymiar zakupów
- Wartość dodana
- Urzeczywistnić wizję
- Zgodnie z planem
- Skuteczność na celowniku
- Sprzęt sprzętowi nierówny
- Zarządzanie na ekranie
- Piąty element
- Informacja na każdym kroku
- Niech wideo mówi za ciebie
- Wygodne czekanie
- Miło jak w banku
- LED-owe fasady
- Cyfrowe mozaiki
- Architektura pierwszego wrażenia
- Wspólna platforma
- Rewolucja czy stagnacja?
- Młodzian z werwą
- Visual Forrest, czyli lekcja z błędów
- Dał nam przykład Bonaparte
- Drogowskazy sukcesu
- Pozory mylą
- W stolicy syreni śpiew
- Ściana, która wciąga
- Kampanie reklamowe muszą być „smart”
- Bezpieczne góry
- Kontent is King?
- Potrzeba standardu
- Odrodzenie
- Dorastanie
- Targowy Digital – moda czy obowiązek?
- BMW OFFICE
- Cyfrowe standardy
- Policyjny projekt
- Trzecia rewolucja
- Digital Signage Merits
-
LFP
- Koniec świata odwołany!
- Do it for safety!
- „Tęczowych świąt!”
- Kupuj, gdy leje się krew
- Dni Grzegorza Ciechowskiego
- Billboardy drugiej fali
- Take heat easy
- Brandalism krytykuje
- Kreativia modernizuje portfolio
- Mniej znaczy więcej
- Bezbarwne folie PET
- Do gadżetów i nie tylko
- Fashion on demand
- Hybrydowa wszechstronność
- Druk tkanin na drupie 2020
- Ricoh na RemaDays 2020
- Wielki format na tip top
- Mimaki na Formnext
- 12 lat gwarancji na głowice laserowe
- Pół metra w ciągu godziny
- Drukuj, gdzie chcesz
- 360 Reality Audio od Sony
- Stacje robocze HP
- Art x Technology
- O klimacie po raz kolejny
- Pokazać swoje możliwości
- Szyldy mają znaczenie
- Tekstyliowa premiera
- Zadruk różnorodnych podłoży
- Wielkoformatowe Spotify
- Dni Otwarte w Poznaniu
- Stawiamy na wielki format
- Roland VersaExpress RF-640
- Druk na tekstyliach według Rolanda
- UV Printer - Nowe maszyny w portfolio
- Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego
- Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016
- Roland Truevis - ploter drukująco-tnący
- Bajki flagowe
- Topowe plotery
- Powtóka z op-artu
- Specjaliści od optimum
- Wspólny owoc
- Lepiej, szybciej, taniej
- Graficznie i technicznie
- Premiera za premierą
- Osiągnąć przewagę
- Wyjdź poza standard
- Przywiązanie do jakości
- Tekstyliom na ratunek
- EFI radzi: podłoża specjalne
- Tanio, szybko, eko
- Samotność sprintera
- Dokładność i powtarzalność
- Powyżej wielkiego formatu
- Kompleksowe rozwiązanie
- Strefa sublimacji
- Mądre drukowanie
- Alternatywy 4
- Atramentowi sprinterzy
- Nowa era w wielkim formacie?
- Płaski ideał Océ
- Zegarki, sery i plotery
- Tekstylia od podszewki
- Koneserzy dużych rozmiarów
- 10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą
- Potencjał możliwości
- Precz z mitomanią
- Nowy rozmiar w szafie
- Gwiazdozbiór Titana
- Lateksowa rewolucja
- Poprzeczka wyżej
- Falisty recykling
- Innowacyjne środowisko
- Opadająca fala
- Duże wrażenie
- Wariacje UV
-
Media i Komunikacja
- Ku elektrycznej przyszłości
- Oczyszczone miasto
- Lupin reklamuje Lupina
- Wydanie w hołdzie zwierzętom
- Minimalistyczne logo
- Atrapy dla gamer’ów
- Świeć się z Energą
- “Zaszczep się i leć”?
- Pierwszy taki Carrefour Express
- „Aachoo!”
- „Witryna na gwiazdkę”
- Barwy siły i nadziei
- Cyberpunk 2077
- Marketing zgodny z etyką
- Wygrana Zofii Wawrzyniak
- Najdłuższy mural w Płocku
- 100% z Poznania!
- Reklama non-stop
- Niezwykły Visual Concert
- Mural przeciwko przemocy
- Poznajcie Projekt Pracownie
- “Siła Kobiet” jest wszędzie
- Murale od Empik Foto
- „Nadzieja” w polskich miastach
- Business Agility Pack
- Jeszcze się przytulimy!
- Mural ze starych zdjęć
- Święto w kolorach tęczy
- Zdrowia przede wszystkim!
- Tęczowe bramy Poznania
- Święta bez magii?
- Reklama dla przedsiębiorców
- “Warszawa żydowska”
- Osiedle dla ptaków
- Internetowy artysta Ganksy
- Foliówki zamiast ptaków
- Od PRL’u do wolności
- Spoiwo różnorodności
- Mural w stylu Yōkai
- Uliczna galeria sztuki
- Print on dispa!
- Pety na ziemi
- Środkowy palec z Berlina
- Jedynaste: Nie produkuj śmieci!
- Sztuka na ratunek pszczołom
- Traffic TV
- Podwójna moc Teckwin Shark
- Droga do wolności
- Mural przeciw nienawiści
- Topniejąca Floryda
- Antysmogowa sztuka
- W grupie siła!
- Naładuj energię (swoją i smartfona)
- Nowy image ABC
- Zagłada na filiżankach
- Kolor menstruacji
- Razem, choć na dystans
- Artysta ponad sztuką
- To ważne, w czym chodzisz
- Znikający Dracula
- Pocałunek rywali
- E-rozkłady jazdy
- Luksus w codzienności
- wBanksowana aukcja
- Książka za worek śmieci
- ⅓ - uratuj ją!
- Cool-Shop dla reklamy
- “Zaczytana sztuka”
- Kinomural 2020
- Mactac przypomina o dystansie
- Bezdotykowe menu
- Stop blubrom
- Grafika „budząca niepokój”
- „Archiwum Ożywione”
- Radar kampanii OOH
- #OurSecondChance
- Mapa zero waste
- Murale filtrujące powietrze
- Marketing z Jurkiem Owsiakiem
- #BiletWsparcia
- 25 tysięcy drzew na 25-lecie
- Ekologiczne płatności
- Kampania w harmonii z przyrodą
- Ranking The Drum
- Wśród najlepszych
- AMS: Zostań w domu!
- Bohaterowie epidemii
- Bierz Internet za rogi
- Nie każdy bohater nosi pelerynę
- Światło po ciemności
- „To nasza wspólna sprawa”
- Artysta obserwator
- Odpowiedzialne zakupy
- Prosty skład, dopasowana etykieta
- Pełna gotowość i mobilność
- OE-A Roadmap
- Kampania społeczna: Zostań w domu!
- Chaos reklamowy
- Sopot usuwa banery wielkoformatowe
- KFC w „Smart box”
- To nie jest zgoda
- Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku
- Miejsce kobiet jest w kuchni
- Kampania „Odpowiedzialny seks”
- W nowej odsłonie
- Gwiezdne Wojny zaskoczyły fanów
- Piwo na dwa sposoby
- Sztuka w fast foodzie
- Talking Print uruchamia Talkies
- Hologramowe słonie
- Innowacje w komunikacji wizualnej
- Alexa z nową funkcją
- Galeria na ulicy
- Wspólne badania
- Komunikacja polityczna
- O parkach kieszonkowych
- Billboardy i reportaże
- Opakowaniowa kampania
- Mural źródłem inspiracji
- Tunelowa reklama
- Zwierzęta przeciw śmieciom
- Kolory Red Bulla
- Etykiety dla ekologii
- Coca-Cola i recyklomaty
- ASP i Ströer
- Rowerem po billboardach
- Za pan brat z technologią
- Kampania „Opowieści podręcznej”
- Koniec z marnowaniem jedzenia
- The DisCO2unt Billboard
- W drodze do perfekcji
- W imię ekopostanowień
- Przeciw dopalaczom
- Niestandardowe realizacje
- Ożywiamy każdą inwestycję
- Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…
- InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie
- No Walking 4 Water - kampania Roca
- Przenieść obsesję
- Mapa rozwoju
- Śladem Igrzysk Olimpijskich
- Miasto umeblowane
- Maszty w górę
- Konkretnie o 3D
- Od samego początku
- Manekin jak żywy
- Kreatywna droga do sukcesu
- Co nam dają dane?
- Coś wisi w powietrzu
- Szersze spojrzenie
- Co widać zza kierownicy?
- Nowe możliwości planowania
- Barokowe rozpasanie
- Kreatywnie z tektury
- Skuteczność outdooru
- Mezalians czy małżeństwo?
- Potrzeba współpracy
- Niepotrzebne bariery
- Szukać skutecznie
- Marketing funeralny w wersji digital
- Pomiarowe przymiarki
- Mapa możliwości
- Ciało jako nośnik
- Wirtualne zawieszki
- Reklama najbliżej ciała
- Pozory mylą
- ZaKODowane wiaty
- Poczujesz, co kupujesz
- Obraz miasta
- Najważniejsza rzecz
- Reklamowe oczko
- Dyskusja na ekranie
- Pseudoinnowacjom stop!
- Panorama chaosu
- Uprawiać światło
- Swojski marketing
- Sex, smartfon i marketing
- Wymiary przestrzeni
- Piątka na piątkę
- Materiał z potencjałem
- „Promocyjne” działania
- Otwarte wyjście
- Labirynt doznań
- Teaser doskonały
-
Biznes i Ludzie
- Canon i podwójne „A”
- Koniec wolnych mediów?
- 44 nagrody dla Samsunga
- RemaDays Warsaw odwołane
- Meet your customer!
- Farma trolli i dezinformacja
- Ikea rezygnuje z katalogów
- Targi pod znakiem zapytania
- AMS Flex
- Viscom Italia Hyper Reality
- RemaDays Warsaw 2021
- Sharp NEC Display Solutions
- Solidarność kobiet
- Do zobaczenia w 2021!
- Z nowym logo
- Zmiany u Avery Dennison
- Dni Otwarte w Atrium
- 48 nagród dla Samsunga
- Art of Color 2020
- Nowa data ISE 2021
- Reklama za złotówkę
- Fespa Eurasia w 2021 roku
- Targi Dają Więcej
- Największy spadek w historii
- Odpowiedź “Milczącej większości”
- Festiwal Art Moves 2020
- Powrót do muzyki
- Pierwszy Tauro H3300 w Polsce
- Spadek 71% w reklamie zewnętrznej
- Coca-cola wspiera gastronomię
- „Projektowanie społeczne” z nową datą
- Targi ISE w Barcelonie
- Nowy szef polskiego oddziału Sony
- Do zobaczenia w roku 2021
- Nishiuma nowym dyrektorem B2B
- Stop and wash
- Wizualizacja Envision
- Porada od PIPT
- „Klient nasz Pan”
- Amagraf wspiera klientów
- Solidni w Biznesie
- Pesymistyczne prognozy
- Spustoszenie branży eventowej
- Drupa i Fespa przesunięte - Zmiany terminów
- Lamborghini z drukarki
- Sony World Photography Awards 2020
- Poznaj sektory targów
- Druk cyfrowy zamiast nici
- HP inwestuje 200 mln dolarów
- Seminarium Wielkiego Formatu Atrium
- Golden Pixel Award 2019
- Twórczość literacka w outdoorze
- Agencja mediowa PKN Orlen i PZU
- Targi coraz bliżej
- Brytyjskie regulacje reklamowe
- viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej
- W blasku reflektorów - Magia eventu
- Fespa wróciła do Amsterdamu
- Leasing w poligrafii
- Integracyjny areopag
- Rekordowa jedenastka
- Materiały w zasięgu ręki
- Obraz po japońsku
- Oko na reklamę
- Polska w centrum uwagi
- Cyfrowe żniwa
- Musisz tam być
- Święto sublimacji
- To działa
- Za zachodnią granicą
- Europejski pejzaż outdoorowy
- Debiut na wielkiej scenie
- Co było, co będzie
- Rozkład jazdy
- Sukces jedno ma imię
- Doradztwo – klucz do sukcesu
- Wyższa jakość serwisu
- Zmiana myślenia
- Optymistycznie
- Drugi wymiar
- Ekologicznie vs. ekonomicznie?
- Ambaras pod wiatą
- Dobry rok
- Przyszłość motorem teraźniejszości
- Zamiłowanie do detalu
- Angielskie wejście
- Ziemia obiecana
- Clio Awards rozdane!
- Królowie reklamowej dżungli
- Reklamowe Oscary
- Plakaty, którymi można sterować?
- Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.
-
Wrapping
- Czysta strefa
- Cięcie folii ochronnych
- Dr Pepper i wrapping
- Samochód w zoo
- Innowacyjne podejście do oferty
- Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej
- Lateks prehistorii
- Aplikacje na asfalcie
- Patrz pod nogi
- Bonjour, Hexis
- Cztery dni z oklejaniem
- Spotkanie z oklejaniem
- Bitwa na folie
- Amerykański desant
- Lekkie oklejanie
- Pochód mistrzów
- Wypożycz kawałek auta
- Fura w nowej skórze
- Szklany biznes
- Pod prąd
- Potrzebne są dowody
- Graffiti bez szans
- Żniwa w pełni
- Kalandry do boju
- Wysoka forma
- Szczelnie oklejeni
- Droga usłana gwiazdami
- Co z tymi pojazdami?
- Foliowy zawrót głowy
- Abecadło aplikacji – cz. 1
- Fuszera na furze
-
Sign & Systemy Świetlne
- Żabka zasilana zieloną energią
- Efektywne planowanie podróży
- Zmiana w kilku minut
- Od listw cenowych po folie PCW
- Wow Billboard!
- Baldachim na Sylwestra
- Gigant na wieżowcu
- Najważniejsza scena reklamowa świata
- Remodeling obiektów jak drukowany
- Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy
- Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami
- Poltent - Branding wysokiej jakości
- Przełomowe koncerty brytyjskiego trio Muse
- Świetlna świetność
- Logokracja
- W blasku iluminacji
- Jak podświetlać
- Rząd jak korporacja
- Zmiana na plus
- Światło w grze
- Miasto jak malowane
- Plastik ma się dobrze
- Nowe światy
- Odświeżona tradycja
- Strefa zagrożenia
- Piwne otwarcia
- Zrobieni w balona
- Remont marki
- Jak zaprojektować dobre logo?
- MNV Króliki w Muzeum
- Interaktywne oświetlenie
- Rok orła
- Neony kontra LED-y, cz. II
- Orzeł czy reszta?
- Światło w wielkim mieście
- Neony kontra LED-y
- W innym świetle
- W ferii rozświetleń
- Przestrzenne podświetlanie
- Jasne, że na bank
- Białe szaleństwo
- Świetlana przyszłość
- Na wagę złota
- Gospodarskie znaki czasu
- Logotyp na eksport
- Jasno i wyraźnie!
- Since 33
- Obrazkowa dżungla
-
Digital Signage & LED
- PRENUMERATA
- PATRONUJEMY
- ARCHIWUM
-
ENCYKLOPEDIA
- Ambient media
- Billboard
- Blockout
- Blow-up
- Blueback
- City light
- Day & night efekt
- Digital Sigange
- Flock
- Frontlight
- Guerilla marketing
- Identyfikacja wizualna
- Infokiosk
- Kampania reklamowa
- Layout
- Marketing wirusowy
- Outdoor
- POS
- Reklama szokująca
- Reklama teaserowa
- Reklama tranzytowa
- Supersite
- Totem
- X-baner
- Witacz
- Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality)
Dobry rok
Na rynku istnieje od czterech lat, a na koncie ma już ponad 3 500 m² powierzchni zainstalowanych nośników. W minionym roku podpisała kontrakt na kompleksową realizację projektu budowy największej w Europie Środkowo-Wschodniej profesjonalnej sieci wielkoformatowych ekranów LED. Ich telebimy goszczą na Stadionie Miejskim Wisły Kraków i Dialog Arena w Lubinie. Firma Flexvision, bo o niej mowa, to firma z ogromnym potencjałem i jeden z czołowych dostawców w segmencie Digital Signage. Z Prezesem, Konradem Pawlakiem, rozmawiamy na temat osiągnięć firmy i planów na przyszły rok.
VISUAL COMMUNICATION: Jak doszło do powstania firmy? Kiedy zrodził się pomysł i w jakich okolicznościach?
Konrad Pawlak: W pierwotnym zamyśle profil działalności firmy miał opierać się wyłącznie na realizacji usług wizyjnej oprawy multimedialnej imprez masowych. Niewątpliwie pierwszym impulsem decydującym o założeniu firmy stanowiła prezentacja technicznych możliwości dokonana przez osoby posiadające wieloletnie doświadczenie w branży technologii LED. Projekcja materiałów graficznych i filmowych na ekranach LED o powierzchni kilkudziesięciu metrów kwadratowych robiła naprawdę piorunujące wrażenie i wzbudzała intuicyjne przekonanie o wyjątkowym potencjale możliwości zastosowania tych wielkogabarytowych nośników obrazu.
VC: Działalność firmy oparta jest na czterech filarach. Co zadecydowało o wyodrębnieniu poszczególnych obszarów?
KP: W pierwszym okresie działalności firmy nakłady inwestycyjne spółki przeznaczone były na zakup profesjonalnego sprzętu technologii LED oraz pozyskanie wykwalifikowanej i doświadczonej kadry – na skutek czego w sezonie 2008, obejmującym m.in. okres ME EURO 2008, zrealizowaliśmy szereg udanych i prestiżowych projektów opraw multimedialnych – tak powstał obszar FLEX EVENT. Jako benchmark kierunku rozwoju rynku polskiego przyjęliśmy rynki krajów Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. Stało się dla nas oczywiste, że przyszłość multimediów nie stanowi tylko i wyłącznie obszar widowiskowych imprez masowych, gdyż możliwość, a często także konieczność, ich zastosowania jest zdecydowanie szersza. W kolejny etapie rozpoczęliśmy współpracę z klubami sportowymi. Nawiązaliśmy pierwsze kontakty ze sponsorami pragnącymi w atrakcyjny sposób eksponować swoje materiały reklamowe. Zdarzało się, że w trakcie transmisji spotkań sportowych w telewizji oglądalność sięgała nawet do kilku milionów widzów. Przy takim zainteresowaniu odbiorców zrozumiałe były starania reklamodawców, aby ich materiał emitowany był w możliwie najbardziej atrakcyjny i efektywny sposób. W drugiej połowie 2008 roku powstaje zatem dział FLEX SPORT, przy czym obecnie nastąpiło połączenie tych obszarów w filar EVENT & SPORT. Dwa miesiące później firma Flexvision dokonała instalacji jednego z pierwszych nośników reklamowych w bardzo atrakcyjnej lokalizacji w centrum Wrocławia – także tym razem nasze przeczucia nie zawiodły. Innowacyjna forma przekazu okazała się bardzo atrakcyjna i nieporównywalnie skuteczna w stosunku do tradycyjnych nośników reklamy. Tak powstał dział FLEX ADVERT, który z czasem zaczęliśmy obsługiwać przy wsparciu spółek partnerskich. W ten sposób skupiliśmy się na kolejnym, dynamicznie rozwijającym się dziale – FLEX SALES (obecnie przekształcany w dział FLEX AV). Wydzielenie tego obszaru było odpowiedzią na pojawiające się potrzeby rynku i inwestorów, pragnących samodzielnie inwestować w te przeżywające rozkwit nośniki. Kluby sportowe, agencje artystyczno-eventowe, agencje reklamowe, urzędy miast i w dużej mierze inwestorzy indywidualni – to pierwsza grupa naszych Klientów, dzięki którym możliwy był dynamiczny rozwój firmy.
VC: Rynek OOH dojrzewa, a z nim Klienci, którzy stają się coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i wymagający. Co przyciąga Klientów?
KP: Ciężko jest wypowiadać się w imieniu Klientów, ale zdajemy sobie sprawę, że nie najniższa cena. Chociaż często podkreślamy, że poziomu ceny czy kosztów współpracy nie powinno się szacować na etapie płatności za daną instalację, tylko po weryfikacji kosztów całej inwestycji w okresie kilkuletnim. Niejednokrotnie słyszeliśmy o przypadkach, kiedy cena z oferty wybranych firm konkurencyjnych nie zawierała wielu niezbędnych elementów, a co gorsze – po dłuższym czasie koszt przestoju niedziałających instalacji znacznie przekroczyły pozorne oszczędności na etapie zakupu. Często otrzymujemy od Klientów informację zwrotną, że doceniają naszą kompleksową opiekę w okresie sprzedażowym i posprzedażowym, dużą elastyczność oraz umiejętność wsłuchania się w ich prawdziwe potrzeby. Zdarzyło się, że nie doszło do realizacji wielu transakcji, ponieważ odradziliśmy tego typu inwestycji, mając wątpliwości, czy będzie to inwestycja trafna. W krótkim okresie można uznać, że straciło się Klienta – w długiej perspektywie – zyskuje się znacznie więcej – zaufanie rynku.
VC: Miniony rok był dla firmy…
KP: …okresem dynamicznego rozwoju i nowych inwestycji. Nawiązaliśmy współpracę z siecią Screen Network – największym podmiotem segmentu reklamy DOOH w Polsce. W ramach kontraktu jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową realizację projektu Tesco LED. Świadczone przez Flexvision usługi obejmują pełny łańcuch dostaw, od wyboru technologii pod kątem wymagań klienta, przez integrację systemu, aż po długoletni serwis całej sieci. W pierwszym etapie projektu zainstalujemy i skonfigurujemy 40 ekranów, każdy o powierzchni 50 m² i rastrze fizycznym 16 mm (na ten moment 75 % ekranów zostało zainstalowanych i uruchomionych). Na potrzeby projektu powołano specjalną jednostkę monitorującą – zespół specjalistów, którzy na bieżąco śledzą obraz transmitowany z kamer zamontowanych przy każdym nośniku. Dzięki temu rozwiązaniu właściciele ekranów zyskują pewność, że w razie jakichkolwiek zakłóceń, np. wstrzymania wyświetlania reklam, nastąpi natychmiastowa reakcja. Miniony rok uznać możemy za udany również w obszarze projektów infrastruktury sportowej. Do portfolio firmy dołączyły duże realizacje na nowoczesnych obiektach sportowych – Dialog Arena Lubin i Stadion Miejski Wisły Kraków. W obu przypadkach firma została wyłoniona w drodze przetargu publicznego, wymagającego pełnej transparentności oferty, szczegółowej kontroli oferowanych urządzeń oraz kondycji finansowej firmy. W ramach realizacji na stadionie w Lubinie zainstalowano dwa ekrany LED, każdy o powierzchni 42 m² i rastrze fizycznym 16 mm. W ramach zlecenia firma dostarczyła także niezbędne okablowanie zasilające i sygnałowe, pakiet oprogramowania oraz osprzęt Tv-One. Flexvision zapewnia także niezbędne szkolenie użytkowników, asystę techniczną w początkowym okresie funkcjonowania obiektu oraz serwis gwarancyjny. Dwa ekrany diodowe, o łącznej powierzchni 120 m², zainstalowano także na innym wspomnianym już obiekcie sportowym – Stadionie Miejskim Wisły Kraków. W tym przypadku dostarczyliśmy także niezbędne oprogramowanie i czuwaliśmy nad właściwym przebiegiem realizacji. Wartym odnotowania faktem było założenie niemieckiej spółki. Niemcy to rynek, na którym dużo możemy się nauczyć i implementować szereg sprawdzonych już rozwiązań w segmencie rozwijającym się w Polsce. Podpisaliśmy także pierwszy kontrakt dotyczący sprzedaży ekranu do Brazylii, co otwiera przed firmą nowe perspektywy.
VC: Proszę zdradzić, jakie są plany firmy na rok 2012?
KP: Stawiamy przede wszystkim na nieustanny rozwój, dlatego inwestujemy w nowe obszary wykorzystania technologii LED i innych nośników obrazu oraz dźwięku, stąd rozszerzenie zakresu oferty sprzedażowej o szereg innowacyjnych produktów, jak np.: ściany wizyjne, interaktywne urządzenia multimedialne, Digital Signage. Na ten moment działalność firmy oparta jest na czterech filarach – FLEX AV, Event & Sport, Advert i FLEX Lighting, który jest obszarem nowym. Rosnące oczekiwania Klientów zmuszają do poszukiwania „świeżych” technologii, także w dziedzinach, w których tradycyjne rozwiązania jeszcze niedawno doskonale się sprawdzały. Branża oświetleniowa musi zmierzyć się z nowymi standardami bezpieczeństwa i nadążyć za rozwijająca się świadomością ekologiczną. Oferowane przez nas usługi w zakresie oświetlenia chcemy oprzeć również na technologii LED. O jej przewadze decyduje m.in. ekologia, energooszczędność, bezpieczeństwo, a przede wszystkim wielofunkcyjność w rozumieniu wielu możliwości zastosowań.
VC: Dziękujemy serdecznie za rozmowę i życzymy sukcesów w realizacji planów!
« poprzedni | następny » | « wróć |
Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.
Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.