Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Globalna dostępność

© Drytac

Firma Drytac, producent materiałów samoprzylepnych dla branży druku wielkoformatowego i oznakowania, wprowadziła na rynek globalny nowe folie PVC Polar Choice White. Folia Drytac Polar Choice White została początkowo wprowadzona na rynki Wielkiej Brytanii i Europy w lutym ubiegłego roku, a teraz jej dystrybucja będzie rozszerzana na cały świat. Dostępna w wersji błyszczącej lub matowym z trwałym klejem, folia o grubości 80μ maksymalizuje wydajność klejenia na wielu różnych podłożach. Folie nadają się zarówno do zastosowań wewnętrznych, jak i zewnętrznych, a ich trwałość wynosi do 5 lat. Są idealne do płaskich oznakowań i ogólnych zastosowań reklamowych, takich jak okna, ekspozycje POP, naklejki i kalkomanie. Folie są kompatybilne z drukiem lateksowym, UV i eko-solwentowym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama