Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Do zobaczenia w roku 2021

Organizatorzy Golden Drum Festiwal, festiwalu nagradzającego kreatywne pomysły w tworzeniu efektownych kampanii reklamowych, odwołują tegoroczną edycję dorocznego wręczenia nagród. Kolejna edycja festiwalu odbędzie się w 2021 roku, w dniach od 13 do 15 października na Riwierze Słoweńskiej. Decyzja ta została podjęta ze względu na niepewność, jaką powodują wiszące w powietrzu restrykcje i możliwość ponownego zablokowania organizacji imprez masowych.

„Festiwal pokonał przez lata wiele wyzwań, dużych i małych, ale żadne z nie równało się temu, przed czym stoimy dzisiaj. Zostaliśmy zaślepieni przez pandemię, która ma ogromny wpływ na nasze życie, ale ten czas daje również cenną szansę, by na nowo zdefiniować naszą branżę. Być może nadszedł czas, aby zmienić nasze perspektywy i odkryć na nowo podstawowe wartości, które w jakiś sposób utraciliśmy po drodze. Czasy zmian zasadniczo pokazują, że wszystko kręci się wokół ludzi. Bez nich nie ma kampanii ani nagród.”- skomentowała Mojca Briščik, przewodnicząca festiwalu.

Do tej pory festiwal zgromadził około 32 000 profesjonalistów z 40 krajów na całym świecie. Ponad 44 000 zgłoszeń zostało zgłoszonych do konkursu Golden Drum, aby rywalizować o prestiżowe nagrody Golden Drum Awards. To pierwszy odwołany festiwal od czasu jego powstania. Jednocześnie organizatorzy wydłużyli termin kwalifikacji tegorocznego festiwalu do dwóch lat.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama