Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ożywione arcydzieła

© Źródło: Screen Network, https://www.youtube.com/watch?v=AoSn9msqJCY

Agencja Screen Network uruchomiła na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów Digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Projekt podzielony jest na tygodniowe fazy, w ramach których na ekranach wyświetlane będą obrazy pochodzące z różnych epok i nurtów (m.in. „Dama z gronostajem”, „Dziewczyna z Perłą”, „Autoportret Vincenta van Gogha”). Dzięki temu będzie można zobaczyć, jak naprawdę wyglądały postaci przedstawione na obrazach słynnych artystów.

Kampania realizowana jest na ponad 20 tysiącach ekranach Digital OOH firmy Screen Network, która dziennie dociera do 6,2 miliona Polaków. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych. Realizację kampanii można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama