Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Okradziona dama z gronostajem

© Netflix

Netflix rozpoczął nietypową kampanię promocyjną drugiego sezonu serialu „Lupin” z Omarem Sy w roli głównej. Na gmachu głównym Muzeum Narodowego w Krakowie zawisł plakat „Damy z gronostajem” Leonarda da Vinci, jednak została ona pozbawiona naszyjnika, który pojawia się w oryginalnej wersji dzieła. Jak się okazuje, rekwizyt znajduje się w rękach serialowego Lupina na umieszczonym obok billboardzie. Serial opowiada o mężczyźnie, który zainspirowany przygodami Arsène’a Lupina, dżentelmena-włamywacza, planuje zemstę na zamożnej rodzinie, która w przeszłości doprowadziła do śmierci jego ojca. Poza reklamą na gmachu muzeum, w samym Krakowie produkcję promują również banery na dawnym Hotelu Forum. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama