Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kampania promująca Polskę. Turystyka w duchu slow

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu zorganizował kampanię „Poland Soul Travel”, której celem jest ukazanie atrakcyjnych turystycznie regionów Polski. Należą do nich: Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk i Podlasie. Adresatami kampanii są Austriacy i Szwajcarzy, a zakres działań obejmuje promocję kraju w zachodniej Europie.

Projekt został zaplanowany tak, aby wspierać właścicieli niewielkich ośrodków wypoczynkowych, głównie we wschodniej Polsce, których sytuacja pogorszyła się w wyniku pandemii, kryzysu ekonomicznego i sytuacji w Ukrainie. Kampania proponuje wybrane aktywności sportowe, dania regionalne, a także  opisuje historię miejsc.

Obecnie można zauważyć, że coraz więcej ludzi pragnie odpoczynku na łonie natury, w spokojnych, cichych miejscach. Często jest to spowodowane ogromnym pośpiechem, w jakim funkcjonuje coraz więcej osób.

Regionalne atrakcje przedstawiają gospodarze wybranych ośrodków agroturystycznych. Kampania koncentruje się przede wszystkim na mniejszych miejscowościach, ale ukazuje także większe miasta, jak Kraków, Wrocław, Gdańsk, Warszawę czy Katowice.

Stworzono stronę kampanii - polandsoultravel.com. Prowadzone są działania promocyjne na portalach społecznościowych i kampanie digitalowe.

Projekt wystartował w marcu 2022 roku i potrwa do grudnia. W przyszłym roku planowane jest poszerzenie zakresu kampanii o pięć następnych, interesujących regionów w Polsce.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama